Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskimMateriały prasowe

Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim

Orzech
Orzech
REKLAMA

Międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych Action w październiku wprowadza do swojego polskiego portfolio trzy kolejne sklepy w województwie śląskim, tym razem stawiając na Mikołów, Czechowice-Dziedzice i Czeladź. Ten miesiąc jest dla marki wyjątkowy również ze względu na przypadającą 5 rocznicę rozpoczęcia działalności w Polsce. Action zapowiada dalszy dynamiczny rozwój, zwiększanie sprzedaży i miejsc pracy.

Sieć handlowa, która debiutowała w 1993 roku jako mały sklep dyskontowy, posiada obecnie ponad 2100 sklepów w 10 krajach Europy, które odwiedza około 12 mln klientów tygodniowo. Polscy klienci chętnie robią zakupy w Action, o czym świadczy dynamiczny rozwój sieci sklepów firmy – w tym roku zostało otwartych już ponad 70 sklepów na terenie całego kraju. W październiku Action pojawi się z nowymi placówkami na Śląsku, gdzie w lutym otwarto centrum dystrybucyjne, mające zapewnić w przyszłości ponad 200 miejsc pracy.

Dyskont Action już 8 października umożliwił skorzystanie z bogatej oferty swoich sklepów mieszkańcom Mikołowa i Czechowic-Dziedzic. Od 22 października zagości na mapie zakupowej Czeladzi. Klienci Action mogą wybierać spośród 14 różnych kategorii produktowych, od zabawek, przez odzież i kosmetyki, aż po artykuły domowe, dekoracje czy artykuły dla zwierząt – tak szeroki asortyment marka zapewnia w Polsce od 2017 roku. Ponadto, oferta jest dopasowywana na bieżąco do dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych, z uwzględnieniem konkurencyjnej i atrakcyjnej dla konsumenta strategii cenowej.

– Podstawową zasadą naszej formuły jest możliwość oferowania klientom produktów w możliwie najniższych cenach na rynku. W 2021 roku poprawiliśmy względną pozycję cenową w stosunku do konkurencji i spodziewamy się utrzymać ją w przyszłości – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny sieci Action w Polsce.

Według Action, aby podtrzymać stałe zainteresowanie swoją ofertą, kluczowe jest nie tylko zapewnienie klientom atrakcyjnych cen. Równie istotne są pozytywne doświadczenia zakupowe, które marka zapewnia poprzez formułę “niespodzianki” opartej na cyklicznie zmieniającej się gamie oferowanych produktów w ramach “Promocji tygodnia”.

REKLAMA

Action w październiku obchodzi 5 rocznicę rozpoczęcia swojej działalności na rynku polskim, gdzie do tej pory pochwalić się może ponad 200 sklepami stacjonarnymi oraz osiągniętym w ubiegłym miesiącu kamieniem milowym – 3000 pracowników. Od początku swojej działalności w kraju, Action dba o lokalną społeczność na wielu płaszczyznach. W tym przypadku, otwierając kolejne trzy sklepy zapewni mieszkańcom Śląska prawie 40 nowych miejsc pracy.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Mimo niesprzyjających warunków gospodarczych, marka konsekwentnie dąży do coraz większego zaznaczenia swojej obecności nie tylko w Polsce, ale i globalnie. Rok 2021 przyniósł sieci sprzedaż zwiększoną o 23 proc. oraz zysk operacyjny wartości 932 mln euro. W kolejnym, 2022 roku sukcesem był również wzrost obrotów o ponad jedną czwartą w pierwszym kwartale, który wyniósł blisko 1,8 mld euro.

Zrównoważone zaopatrzenie i produkcja są niezbędne dla przyszłego i odpowiedzialnego rozwoju Action. W związku z tym, marka podejmuje działania w zakresie zmian klimatycznych – do 2030 roku planuje zmniejszyć emisję CO2 z własnej działalności aż o 50 proc.. Dodatkowo, do 2024 r. żaden ze sklepów Action nie będzie korzystał już z gazu. Warto też wspomnieć, że w 2021 roku 70 proc. produktów z drewna i 86 proc. produktów z bawełny było pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony. Ta inicjatywa postępuje szybciej niż planowano, a marka Action zamierza osiągnąć cel pozyskiwania tych zasobów w 100 proc. w sposób zrównoważony do 2024 roku.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA