Adidas zdecydował się na otwarcie w Warszawie swojego największego sklepu w Europie Środkowej i Wschodniej. Salon zlokalizowany będzie w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w centrum miasta, przy ulicy Marszałkowskiej.
Polskie centrum tej znanej, światowej marki zajmie trzy piętra, a jego powierzchnia wyniesie 2,4 tys. mkw., w tym aż 1210 mkw. to sala sprzedaży z czego 420 mkw. to bezpłatne miejsce treningów i spotkań Sports Base Warsaw. Oficjalne otwarcie zaplanowano na czwartek, 1 września.
Jak zapewnia przedstawiciele firmy Adidas, sklep ma zapewnić klientom nowe doświadczenia, a klubowiczom dostęp do wielu atrakcyjnych warsztatów, spotkań i zajęć. Do nowej przestrzeni w centrum Warszawy przeniesie się też społeczność Adidas Runners Warsaw.
Nowy sklep oferuje unikatowe, spersonalizowane doświadczenie zakupowe i na każdym kroku opowiada o ważnych dla marki wartościach – sporcie, kulturze i zrównoważonym rozwoju. Na klientów czeka największy wybór produktów Adidas w Warszawie z naciskiem na produkty z kategorii performance i Women’s.
Sklep jest naszpikowany cyfrowymi i wirtualnymi rozwiązaniami, które będą atrakcją dla klientów i ułatwią im wybór produktów. Oprócz opcji Click & Collect, klienci mają do dyspozycji rozwiązanie BITM (Bring It To Me), dzięki któremu mogą zeskanować wybrane buty w sklepie za pomocą aplikacji adidas, a obsługa dostarczy im produkt w wybranym rozmiarze do miejsca, w którym się znajdują.
Jeśli klienci nie znajdą w sklepie produktu, którego szukali, mogą skorzystać z opcji Endless Aisle, czyli zamówić produkt w sklepie z dostawą do domu. W przymierzalniach znajdują się ekrany, które umożliwią klientom przeniesienie się w inne miejsce i obejrzenie produktów w innych okolicznościach, np. wśród przyrody czy na trasie biegowej, dzięki opcji zmiany wirtualnego tła w przymierzalni.
Adidas w nowym sklepie podkreśla ważne dla marki wartości – sport, lifestyle, kulturę, inkluzywność i zrównoważony rozwój, które są reprezentowane m.in. poprzez różnorodne manekiny czy sztukę lokalnych twórców. W sklepie wykorzystano materiały z recyklingu, nadano nowe życie designerskim meblom z lat 50-tych i 60-tych, a także wykorzystano podłogę ze starej siłowni. Ponadto, obiekt został zgłoszony do certyfikacji LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) oceniającej budynki pod kątem zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Adidas posiada na całym świecie 35 tzw. centra marki Adidas oraz flagowe sklepy w kluczowych dla siebie miastach , takich jak np. Londyn, Paryż, Szanghaj, Tokio, Nowy Jork czy Los Angeles.