Amerykańska firma Asana otwiera biuro w Warszawie

Orzech

Asana, wiodąca platforma zarządzania pracą przedsiębiorstw, ogłosiła dzisiaj otwarcie nowego biura w Warszawie. Będzie to 13. biuro Asana na świecie i 6. w regionie EMEA. Nowi członkowie zespołu w Warszawie będą skupiać się na dalszym rozwoju integracji strategicznych między platformą Asana a innymi narzędziami stosowanymi przez przedsiębiorstwa.

– Polska szybko staje się ośrodkiem innowacji o krytycznym znaczeniu w Europie i cieszymy się, że możemy wprowadzić firmę Asana do tego dynamicznego regionu – powiedział Ryan Atkins, kierownik ds. inżynierii i zarządzania produktami w Asana.

– Wraz z przyspieszeniem rekrutacji w Polsce nasz zespół będzie obejmował stanowiska w dziedzinie kontaktów z klientami, a także badań i rozwoju, których rolą będzie wzmocnienie ekosystemu przedsiębiorstw łączącego Asana z innymi wiodącymi narzędziami technologicznymi. Cieszymy się perspektywą wykorzystania puli wykwalifikowanych i utalentowanych osób w Warszawie do wsparcia tych wysiłków – dodał Atkins.

Polskie biuro Asana będzie mieścić się w budynku Wolf Marszałkowska, zlokalizowanym w tętniącym życiem, kosmopolitycznym centrum Warszawy.

Polski zespół Asana będzie obejmować stanowiska w dziedzinie inżynierii, technologii przedsiębiorstw, bezpieczeństwa i technicznych operacji użytkownika. Rozwój w Polsce zapewnia wkład w dynamiczną działalność w regionie EMEA, gdyż organizacja stale powiększa swoją bazę klientów w tym regionie. Dzięki dopracowanemu strategicznemu podejściu regionalnemu i nowemu kierownictwu niektóre z największych transakcji netto Asana w ostatnich miesiącach miały miejsce właśnie w regionie EMEA.

Asana aktywnie rekrutuje członków nowego zespołu w Warszawie.

Informacje o Asana

Asana wspiera organizacje w inteligentniejszym prowadzeniu działalności. Asana posiada ponad 147 000 klientów i miliony użytkowników w ponad 200 krajach i terytoriach. Klienci tacy jak Amazon, Roche i T-Mobile polegają na Asana w zakresie zarządzania wszystkimi aspektami działalności, od ustanawiania celów i śledzenia ich osiągania po planowanie zdolności i wprowadzanie produktów.

Źródło: Asana, Inc.