Do otwarcia Galerii Korona Kielce pozostały cztery tygodnie. Firma Libra Project poinformowała o podpisaniu umowy z kolejnym najemcą. Butik w śródmiejskim centrum rozrywkowo – handlowym otworzy marka HERA.
Klasyka i awangarda
HERA to polska, ceniona i rozpoznawalna wśród kobiet firma odzieżowa, która powstała w 1989 roku w Łodzi z inicjatywy projektantki i właścicielki marki Haliny Widlińskiej. W ciągu ponad 20 lat HERA ukształtowała wysoką pozycję wśród klientek, które doceniły rodzime produkty w światowym standardzie. Odzież tej marki to propozycja dla kobiet, które zawsze chcą wyglądać zmysłowo i kobieco, bez względu na porę dnia i pełnione obowiązki. Gwarancją tego efektu jest połączenie wzornictwa i bogatej kolorystyki z trendami promowanymi przez światowe domy mody. Wykorzystane w produkcji materiały wpływają na ostateczny kształt odzieży, która charakteryzuje się lekką i oryginalną formą. Oferowane przez firmę HERA modele projektowane są z myślą o kobietach, które poszukują nowatorskich propozycji w kreowaniu własnego stylu, ale także dla tych, które preferują klasyczne fasony, idealne do realizowania zawodowych ambicji. W jej asortymencie znajdują się zarówno klasyczne damskie garnitury, wieczorowe kreacje, ale także dzianiny i jedwabie. W Galerii Korona Kielce butik HERA zajmie ponad 50 metrów kwadratowych. – Właśnie takiej marki w Kielcach brakowało. Będzie ona idealnym uzupełnieniem oferty sklepów odzieżowych w galerii oraz w całym mieście – zapowiada Agnieszka Migoń, która w Galerii Korona Kielce otwiera dwa lokale. Drugim wprowadzanym przez nią brandem do śródmiejskiej galerii jest Caterina. – Do tej pory prowadziłam salon Caterina w śródmieściu, ale zdecydowałam o zmianie lokalizacji, ponieważ przekonała mnie wyjątkowość i architektura nowoczesnej Galerii Korona Kielce – wyjaśnia Agnieszka Migoń, która od 15 lat z sukcesem jest franczyzobiorcą kilku czołowych brandów odzieżowych w Kielcach.
Moda na wielu płaszczyznach
Przeniesienie sklepu Cateriny pozwoli na zwiększenie oferty prezentowanych dotychczas kolekcji marki. Salon będzie znacznie większy, bardziej komfortowy i nowoczesny - urządzony według najnowszego konceptu marki. Oryginalny wystrój, wyjątkowe oświetlenie, delikatne srebrno – gołębie kolory i sztukateria na ścianach stworzą klimat wysublimowanego luksusu. Natomiast butik Hery nawiąże architekturą do ekskluzywnego oraz intelektualnego Bostonu. Już od wejścia uwagę klientek przyciągnie centralna ściana, wykonana z czerwonej, wypalonej cegły. W nawiązaniu do niej na podłodze klimat ten odzwierciedli olejowane drewno połączone z beżowym marmurem. Dodatkowym elementem charakterystycznym salonu będzie ekran plazmowy, na którym prezentowane będą modowe programy telewizyjne oraz relacje z pokazów mody i innych wydarzeń, które cyklicznie, od lat realizowane są w Kielcach przez Agnieszkę Migoń. - Moje klientki to nieocenione dobro firmy, a zaufanie, którym mnie obdarzają - zobowiązuje do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dlatego też poza wysokiej jakości obsługą i doradztwem, organizuję wiele akcji specjalnych, które są dodatkowymi atrakcjami dla klientek. Są to m.in. wizyty w salonie czołowych polskich stylistów, metamorfozy, pokazy mody oraz spotkania z wyjątkowymi partnerami firmy. Myślę więc, że moja bogata oferta z pewnością trafi w gusta mieszkanek regionu świętokrzyskiego. Chciałabym stworzyć taką atmosferę w moich salonach, by klientki mogły tam odpoczywać i koncentrować swą uwagę wyłącznie na podziwianiu kolekcji i niekończących się rozmowach o modzie – mówi Agnieszka Migoń.