Marcredo Center Kutno poszerza ofertę modową

Marcredo Center Kutno poszerza ofertę modową

łódzkie
REKLAMA
Oferta marcredo Center w Kutnie wzbogaciła się o dwa nowe salony odzieżowe: Monnari i Green Point. Podczas negocjacji właściciela obiektu reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.
Sieć sklepów Monnari oferuje szeroki wybór odzieży, projektowanej we własnych wzorcowniach i produkowanej w polskim zagłębiu włókienniczym – Łodzi. Marka Monnari istnieje na rynku od 1998 r. Salon Monnari w marcredo Center Kutno zajmie powierzchnię 161 m kw.
Greenpoint to kolejna marka odzieżowa, która pojawiła się w marcredo Center Kutno. Ta polska marka odzieżowa jest obecna na rynku od ponad 12 lat i kieruje swoją ofertę do kobiet ceniących wygodę i funkcjonalność. Sieć Greenpoint liczy już 62 sklepy własne oraz 21 sklepów franczyzowych na terenie całej Polski. Nowy salon w Kutnie zajmie powierzchnię 81 m kw, jest to sklep własny marki Greenpoint.
– Wybraliśmy marcredo Center w Kutnie nieprzypadkowo. Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów, szukając dla nich najlepszych lokalizacji w całej Polsce, ponieważ zależy nam na dotarciu z naszymi produktami do szerokiego grona odbiorców – mówi Andrzej Dramski, Dyrektor Zarządzający Greenpoint S.A.
REKLAMA
Marcredo Center to zlokalizowane przy ul. Kościuszki 73, pierwsze w Kutnie, nowoczesne centrum handlowe, otwarte wiosną ubiegłego roku. Wśród najemców galerii znajdują się między innymi H&M, Reserved, Cropp, House, Mohito, Big Star, Smyk i Empik.
Firma doradcza Cushman & Wakefield jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni handlowej istniejącego marcredo Center Kutno oraz uczestniczy w procesie komercjalizacji marcredo Center Zawiercie planowanego na 2017 r. i marcredo Center w Kołobrzegu planowanego na 2017 r.
– Cieszy nas rosnące zainteresowanie klientów oraz firm odzieżowych centrum handlowym marcredo Center Kutno. Nowe marki dołączyły do trzynastu już funkcjonujących w galerii sklepów z segmentu fashion – mówi Anna Hofman, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA