Przyspiesza komercjalizacja Galerii Bursztynowej w Ostrołęce – wynajęto już 85%

Przyspiesza komercjalizacja Galerii Bursztynowej w Ostrołęce – wynajęto już 85%

mazowieckie
REKLAMA

Marki modowe należące do LPP S.A. – Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp, a także sieć RTV EURO AGD – największa ogólnopolska wyspecjalizowana sieć detaliczna oraz Martes Sport, dystrybutor odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych to kolejne sklepy, które znajdą się w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. Łączna powierzchnia najmu nowych umów to 3.865 mkw., co zwiększa stopień wynajmu obiektu do 85%. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

 

Galeria Bursztynowa powstaje przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie ok. 32.000 mkw. 27.000 mkw. stanowić będzie powierzchnia handlowa pod wynajem, która składać się będzie z około 60 lokali. Galeria jest bardzo dobrze skomunikowana (m.in. pięć niezależnych wjazdów), zapewniając dogodny dojazd do obiektu zarówno mieszkańcom Ostrołęki, jak i okolic. Na terenie centrum przewidziano parking na ponad 850 miejsc. Otwarcie galerii planowane jest na wiosnę 2014 r.

 

„Reserved to już drugi wielkopowierzchniowy najemca z sektora modowego, który podpisał umowę z właścicielem galerii. Cieszymy się, że marki LPP S.A., sieć RTV EURO AGD oraz Martes Sport wzbogacą ofertę centrum. W ciągu tygodnia udało nam się zwiększyć procent wynajęcia galerii, z około 70% do 85%, co potwierdza, że jest to obiekt cieszący się dużym zaufaniem najemców. Obecnie prowadzimy już rozmowy dotyczące pozostałej powierzchni, jednak nadal zachęcamy wszystkie inne zainteresowane firmy, w tym lokalnych przedsiębiorców, do kontaktu” – mówi Tomasz Górski, Starszy Negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

 

LPP S.A. jest polską firmą zajmującą się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Spółka jest właścicielem sieci detalicznej liczącej ponad 1170 salonów zlokalizowanych na terenie Polski oraz 10 innych krajów europejskich. Od 2001 r. LPP S.A. jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W Galerii Bursztynowej swoje lokale handlowe będzie miało pięć marek LPP S.A.: Reserved (1461 mkw.), Sinsay (397 mkw.), Mohito (407 mkw.), House (396 mkw.) i Cropp (404 mkw.).

 

REKLAMA

Sieć RTV Euro AGD jest największą ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt audio-wideo, sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria. Firma posiada obecnie 200 sklepów w 116 miastach na terenie Polski oraz sklep internetowy www.euro.com.pl. W Galerii Bursztynowej najemca zajmie powierzchnię 450 mkw.

 

Martes Sport to polska firma z siedzibą w Bielsku-Białej. W swojej ofercie posiada sprzęt takich marek jak: Arena, Colmar, Elbrus, Hi-Tec, Iguana, Magnum, Martes i Nike. Pierwszy sklep Martes Sport został otwarty w sierpniu 2005 r. W Galerii Bursztynowej firma posiadać będzie lokal o powierzchni 350 mkw.

 

Pozostali kluczowi najemcy Galerii Bursztynowej to hipermarket Tesco (ok. 8 tys. mkw.), firma obuwnicza CCC (ponad 600 mkw.) oraz drogeria Rossmann (418 mkw.). W obiekcie znajdą się również salony operatora telekomunikacyjnego Orange oraz firmy Kolporter, a także sieciowe kawiarnie, apteka oraz pralnia. Obok galerii oddzielny budynek zajmie, wchodzący w skład inwestycji, market budowlany OBI (ok. 8 tys. mkw.).

 

Dział powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield odpowiada na wyłączność za komercjalizację obiektu. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub wraz z zespołem z działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Właścicielem obiektu jest spółka Narev Inwestycje.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA