Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej

Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej

Olsztyn
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z dwoma markami, należącymi do Vistula Group S.A. Tym samym oferta mody męskiej w Galerii Warmińskiej powiększa się o Vistulę i Wólczankę. Dołączą one do takich marek z branży jak: Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Recman, Kubenz oraz Pierre Cardin.

 

Vistula posiada trzy linie, z których każda skierowana jest do innego typu klienta. Kolekcja Lantier i Vistula to propozycje dla panów zobowiązanych do bardzo formalnego dress code. Vistula Red to mniej formalna linia osadzona głęboko w aktualnych trendach. Dla najbardziej wymagających i ceniących luksus klientów, marka posiada ofertę specjalną: Made to Measure, czyli ekskluzywny program szycia na miarę. Wólczanka natomiast łączy klasyczne wzory z modelami zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze światowe trendy. Lata doświadczeń uczyniły markę ekspertem w swojej dziedzinie oraz liderem na polskim rynku. Najbardziej wymagającym klientom Wólczanka poleca linię Lambert, obejmującą koszule uszyte z tkanin bawełnianych najwyższej jakości, zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa.


Aktualnie Vistula Group S.A. posiada 82 salony pod marką Vistula oraz 77 butików z logo Wólczanka. Obie marki  objęte są projektem franczyzowym, w którym wybudowane zostały już 3 salony Vistula i 3 butiki Wólczanka w Polsce. – Od lat posługujemy się standardami w wyborze najlepszych lokalizacji dla naszych salonów. Staramy się, aby lokale miały szeroką, efektowną witrynę, gdyż oprócz asortymentu, naszą mocną stroną jest ekspozycja produktu. Ważny jest dla nas również metraż – ten najbardziej właściwy dla salonów Vistuli to 100-130 m2, zaś dla  butików Wólczanki to ok 30 m2 – wyjaśnia Wojciech Leszczyński, Dyrektor ds. rozwoju Vistula Group S.A.. Spółka na chwilę obecną posiada punkty wyłącznie w Polsce.


Od początku 2014 roku Vistula Group otworzyła 11 nowych lokalizacji wszystkich swoich marek. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze 8 salonów. – W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 m2, butik Wólczanki – 36 m2. Oba salony będą spełniały standardy metrażowe przyjęte dla obu brandów. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na poziomie 0. Salony będą zaaranżowane według najnowszego konceptu wizualnego – informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project.

REKLAMA


Vistula i Wólczanka to nie jedyne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej z ramienia Vistula Group. Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 m2 i będzie pierwszą lokalizacją brandu w Olsztynie.


W Galerii Warmińskiej znajdzie się 170 salonów handlowo-usługowych. Będą to zarówno marki z kraju i ze świata, jak i lokalni przedsiębiorcy, doskonale znający specyfikę lokalnego biznesu. Na powierzchni handlowej wielkości 41 497 m² znajdą się takie brandy jak: H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, Pierre Cardin, Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte, Swiss, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wiele innych. 


Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł. Dodatkowo, w olsztyńskim obiekcie znajdzie się 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową oraz klub fitness Kinetic.

Oddanie obiektu planowane jest na 5 września. Inwestycja, o wartości 100 mln euro, realizowana jest przez MGC Inwest Sp. z o.o.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA