Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzień

Czekoladowy najemca w FACTORY Warszawa Annopol – otwarcie już za tydzień

Warszawa
REKLAMA

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych na świecie – Lindt – otworzy sklep w FACTORY Warszawa Annopol. Czekoladowy najemca centrum wyprzedażowego wzbogaci ofertę drugiego w stolicy outletu FACTORY, który zostanie otwarty już za tydzień, 13 marca.


Sklep Lindt powstanie w wybudowanym w Białołęce największym centrum wyprzedażowym na Mazowszu. Lindt zajmie lokal o powierzchni 134 m2 i będzie drugim sklepem tej marki w centrum wyprzedażowym – pierwszy zadebiutował w FACTORY Warszawa Ursus w 2011 roku.

 

„Sklep z czekoladą Lindt w FACTORY Warszawa Annopol jest idealnym uzupełnienie oferty centrum wyprzedażowego. Pamiętamy z jak pozytywną reakcją spotkał się pierwszy lokal Lindt – w Ursusie. Klienci lubią urozmaicenia, dlatego możliwość wypicia gorącej czekolady z pewnością będzie miłą przerwą w zakupach” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska.

 

Czekolady Lindt są wytwarzane od ponad 160 lat. Obecnie powstają w ośmiu zakładach w Europie i USA. Firma, założona w połowie XIX wieku przez dwóch szwajcarskich cukierników, słynie nie tylko z wyjątkowego podejścia do jakości ale także ekspozycji swojej oferty.

 

„Miłośników czekolady najwyższej jakości z pewnością ucieszy fakt otwarcia nowego sklepu firmowego Lindt & Sprungli. Lindt  to szwajcarski producent czekolady premium z tradycjami sięgającymi 1845 r. Konsumenci na całym świecie doceniają produkty firmy Lindt  za jakość oraz innowacyjność i kreatywność w tworzeniu nowych smaków czekolady. Zapraszamy do spróbowania wyjątkowych pralinek Lindor z aksamitnym nadzieniem ukrytym w delikatnej czekoladowej otoczce oraz doskonałej gorzkiej czekolady Excellence. Wszystkie produkty stworzone z pasją przez Szwajcarskich Maitre Chococlatier Lindt”  – powiedziała Beata Kłęk, Marketing Director w Lindt & Sprüngli Poland.

REKLAMA

 

FACTORY Warszawa Annopol będzie największym w regionie centrum typu outlet. Obok inwestycji o powierzchni 19 700 m2 znajduje się parking dla 800 samochodów. Klienci FACTORY, zlokalizowanego w dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej, będą mogli dojechać do obiektu od strony ul. Łabiszyńskiej. Wśród najemców znalazły się marki takie jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. W centrum będzie działał pierwszy wyprzedażowy sklep z produktami dla dzieci Smyk, a także popularna drogeria Rossmann. 

 

Na terenie całego centrum będzie dostępny bezprzewodowy internet. Dla dzieci przygotowano pierwszy w warszawskim centrum handlowym ogólnodostepny plac zabaw ze zjeżdżalniami i huśtawkami, a jedna ze ścian centrum została zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwić najmłodszym układanie kształtów z klocków. Na innej ścianie umożliwimy zabawę magnesami.

 

Nowe FACTORY, które powstaje przy skrzyżowaniu Trasy Toruńskiej z ul. Annopol, jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Warszawie, które będzie działało w prawobrzeżnej części miasta. Inwestycja powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, potwierdzonymi przyznanym obiektowi certyfikatem środowiskowym BREEAM. Kilka miesięcy temu centrum zdobyło statuetkę „BREEAM Design Phase Certificate” w konkursie CEE Green Building Awards 2012.

 

Inwestycja kosztowała 35 milionów euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA