Amerykańska marka odzieżowa Guess otworzy swój sklep w centrum outlet FACTORY. Salon Guess z odzieżą obuwiem i akcesoriami będzie działał w powstającym na stołecznej Białołęce FACTORY Warszawa Annopol. Największe na Mazowszu centrum typu outlet zostanie otwarte za kilka tygodni – 13 marca.
Guess to renomowana amerykańska marka odzieżowa, oferująca ubrania, buty i akcesoria zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Salon sprzedaży w FACTORY Warszawa Annopol zajmie 290 m2 powierzchni. W ofercie sklepu Guess w FACTORY dostępne będą kolekcje ubrań oraz obuwia dla kobiet i mężczyzn, a także damskie akcesoria (m.in. torebki, paski), jak również biżuteria i zegarki.
„Salon mody Guess idealnie pasuje do warszawskiego rynku i świetnie wkomponuje się w ofertę FACTORY Warszawa Annopol. Mieszkańcy stolicy należą do najbardziej wymagających klientów, tym bardziej cieszymy się z obecności marki Guess w naszym centrum handlowym, powstającym na Białołęce” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska.
FACTORY Warszawa Annopol największe regionalne centrum typu outlet. Na 19 700 m2 powstało 120 lokali dla najemców. Klienci nowego outletu będą mieli do dyspozycji parking na 800 samochodów, plac zabaw dla dzieci i bezprzewodowy internet. Centrum wybudowano obok Trasy Toruńskiej, przy skrzyżowaniu z ulicą Łabiszyńską. To już drugie w stolicy centrum FACTORY, a jednocześnie pierwsze w prawobrzeżnej części Warszawy. Dla mieszkańców m.in. Białołęki, Marek, Ząbek, Wołomina i Radzymina, będzie to najdogodniej zlokalizowane i skomunikowane centrum wyprzedażowe.
Obiekt jest skomercjalizowany w ponad 70%, a w gronie najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Nike, Adidas, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel.