Auchan Polska kontynuuje inwestycje w nowoczesny, wieloformatowy handel. W listopadzie i grudniu br. sieć otworzyła 4 nowe sklepy – supermarkety w Warszawie, Kielcach, Tarnobrzegu i w Rabce-Zdroju. Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z innowacyjnym konceptem Auchan.
Każdy z nowo otwartych sklepów liczy ok. 1 000 mkw. i oferuje szeroki wybór produktów, od 7 do blisko 12 tys. referencji.
Obecnie sieć Auchan liczy 72 hipermarkety własne i franczyzowe, 52 supermarkety własne i franczyzowe, 96 sklepów pod szyldem Easy Auchan w partnerstwie z bp.
– „W Auchan niezwykle ważne jest dla nas, by nasza marka była dostępna dla jak największej liczby polskich konsumentów oraz aby zapewniać najszerszy asortyment produktów w najniższych cenach na rynku.
Dlatego stale pracujemy nad rozwojem naszej sieci poprzez otwieranie nowych sklepów convenience i supermarketów zarówno własnych, jak i franczyzowych. Wszystkie otwarte obecnie nowe sklepy mają nasze największe atuty – najwyższej jakości produkty, niskie ceny, a także profesjonalną obsługę klienta” – mówi Alexandre Saussard, dyrektor generalny Auchan Polska.
Cały asortyment stworzony został z myślą o zróżnicowanych potrzebach konsumenta, który znajdzie tu produkty marek własnych Auchan, produkty marki PEWNI DOBREGO, a także bogatą ofertę produktów BIO, czy produkty kuchni międzynarodowych.
W ramach konkurencyjnej cenowo oferty na kupujących czeka szeroki wybór produktów świeżych, także tych na wagę, owoców i warzyw, mięsa i wędlin. Dostępne są również kuchnie świata, mrożonki, artykuły vege, bio, kosmetyki, wody i napoje, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt. Są to przede wszystkim produkty marki własnej Auchan oraz produkty marki PEWNI DOBREGO.
Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z innowacyjnym konceptem Auchan, stanowiącym połączenie nowoczesnego i komfortowego miejsca robienia zakupów, z przyjazną przestrzenią życiową.
Płynną obsługę zapewniają nowoczesne strefy kas, które obejmują od 4 do 6 przyjaznych i funkcjonalnych kas samoobsługowych oraz do 2 kas tradycyjnych, dzięki czemu każdy kupujący może wybrać odpowiadającą mu ścieżkę. Swoje zakupy klienci mogą pakować w torby papierowe i torby wielokrotnego użytku. W sklepach znajdują się także specjalne strefy „nie marnujemy – ratujemy”. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji od 12 (Warszawa ul. KEN) do 55 (Rabka) miejsc parkingowych.
Nowe sklepy Auchan to również nowe miejsca pracy dla mieszkańców miast i okolic. Załogi sklepów liczą około 20 osób. Co ważne, w polityce zatrudnienia, jak i całej polityce HR, Auchan kieruje się zasadą równości.
Nowe supermarkety Auchan znajdują się w:
• Warszawie, przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 93,
• Kielcach przy ul Warszawskiej 26,
• Tarnobrzegu przy ul. Henryka Sienkiewicza 159B,
• Rabce-Zdrój, przy ul. Podhalańskiej 2C.
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce.
Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.