Do grona najemców Galerii Jurowieckiej w Białymstoku dołączyły firmy NeoNail, LPelektronik i Crep Story. Wyłącznym agentem ds. komercjalizacji obiektu jest firma doradcza JLL.
Swoją wyspę handlową uruchomiła już firma NeoNail – jedna z wiodących marek w branży stylizacji i pielęgnacji paznokci, a także producent kosmetyków do manicure i pedicure. We wrześniu br. sklepy otworzą też LPelektronik – dystrybutor produktów RTV/AGD, systemów audio oraz produktów elektrycznych i elektronicznych, a także Crep Story – koncept gastronomiczny specjalizujący się w naleśnikach. LPeletronik wynajął w obiekcie 80 mkw., z kolei Crep Story – 62 mkw. powierzchni handlowej.
– Galeria Jurowiecka to dynamicznie rozwijające się centrum handlowe w Białymstoku i pożądana lokalizacja dla najemców z różnych branż. W obiekcie działają unikatowe marki, niedostępne w żadnym innym projekcie handlowym w mieście, takie jak Deni Cler, Taranko, Betty Barcley, Gerry Weber, czy Blue Shadow. Dobra ekspozycja, duża odwiedzalność i największy foodcourt z widokiem na centrum miasta to atuty obiektu, które w pełni doceniają najemcy i klienci – informuje Karolina Stankiewicz, konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
Galerię Jurowiecką oddano do użytku we wrześniu 2015 r. 25 000 mkw. zajmują lokale handlowe i usługowe. Na trzech kondygnacjach znajduje się niemal 100 sklepów, nowoczesna strefa kawiarniano-restauracyjna, wraz z marketem spożywczym, a także kino i jedyny klub fitness Calypso w Białymstoku. Obok galerii istnieje również hotel IBIS ***. Obiekt zlokalizowany jest w centralnym punkcie Białymstoku, na północ od Starego Miasta, w odległości pięciu minut pieszo od Rynku Kościuszki i 10 minut od Pałacu i Ogrodu Branickich oraz bulwarów w Parku Planty. Galeria znajduje się przy Al. Piłsudskiego, stanowiącej odcinek drogi wylotowej na Warszawę.
Źródło: materiały prasowe