Bricomarché podsumowuje realizację celów ekspansji po I kwartale. Od stycznia 2024 r. na mapie Polski pojawiło się 11 nowych sklepów sieci „dom i ogród”. Tym samym sieć zrealizowała już ponad 40 proc. rocznego planu otwarć.
Marka przekroczyła pułap 200. punktów sprzedaży w Polsce i wzmocniła swoją pozycję m.in. w woj. podkarpackim, lubelskim oraz śląskim i z powodzeniem kontynuuje obraną strategię rozwoju.
Od stycznia do końca marca br. łączna powierzchnia handlowa sieci Bricomarché zwiększyła się o ponad 40 tys. mkw. powierzchni, z czego 28 tys. mkw. stanowią sale sprzedaży, a 13 tys. mkw. to ogrody zewnętrzne.
Sieć rozpoczęła rok 2024 otwarciem lokalu w Sędziszowie Małopolskim. Sklep ten był pierwszym z czterech nowych placówek Bricomarché w woj. podkarpackim, jakie uruchomiono od stycznia.
Kolejnymi lokalizacjami były: Łańcut, Dębica i Leżajsk. Następne pod względem liczby nowych sklepów są województwa: śląskie (Ustroń, Ruda Śląska i Jaworzno) z trzema i lubelskie (Międzyrzec Podlaski i Biała Podlaska) z dwoma nowymi punktami. Pojedyncze otwarcia zanotowały województwa: lubuskie (Świebodzin) i dolnośląskie (Lubin). Dzięki nowym placówkom sieć zapewniła w sumie ponad 250 nowych miejsc pracy.
– Konsekwentnie realizujemy zapowiadany rozwój sieci i dążymy do objęcia 3. pozycji na polskim rynku, dlatego niezmiernie się cieszę, że z końcem pierwszego kwartału możemy ogłosić tak wielki sukces pod względem liczby nowych sklepów. Zależy nam na tym, aby dotrzeć z ofertą Bricomarché do jak największej liczby klientów, w jak największej ilości różnorodnych lokalizacji, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby zakupowe Polaków. Cieszę się także, że w ramach nowych otwarć są zarówno zupełnie nowi, jak i znani nam już przedsiębiorcy, co świadczy o tym, jak duże zaufanie w nas pokładają. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi franczyzobiorcami realizujemy założone cele. – podkreśla Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.


![Gdańsk przyciąga jak magnes. Dynamicznie rozwijająca się nadmorska metropolia [FILM]](https://investmap.pl/_i/image/29/29/77597_100x70.jpg)
![Za prawie 2 mld złotych zmodernizowana zostanie linia kolejowa Warszawa Wawer – Otwock [FILM]](https://investmap.pl/_i/image/28/28/77596_100x70.jpg)






![W Katowicach powstaje Centrum Himalaizmu im. Jerzego Kukuczki [WIZUALIZACJE+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/249/121/632825_100x70.jpg)
![Wielka chińska inwestycja w Polsce na terenie poradzieckiego lotniska [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/11/11/77579_100x70.jpg)

![[Wrocław] Na Maślicach ruszyła budowa supermarketu Bricomarché [ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/image/16/16/31504_100x70.jpg)
![[śląskie] Wybrano generalnego wykonawcę Marcredo Center Zawiercie](https://investmap.pl/_i/image/102/102/3686_100x70.jpg)
![[Wrocław] Lidl przy Braniborskiej przejdzie modernizację. A co z nowymi sklepami?](https://investmap.pl/_i/image/193/65/32705_100x70.jpg)


![[Aglomeracja wrocławska] Największy w Europie salon Hyundai został otwarty w Długołęce](https://investmap.pl/_i/image/180/52/49076_100x70.jpeg)

![[Gdańsk] Galeria Metropolia uzupełnia portfel najemców](https://investmap.pl/_i/image/76/76/25932_100x70.jpg)
![[śląskie] Otwarcie Bricomarché i Media Expert w Marcredo Center Piekary Śląskie](https://investmap.pl/_i/image/16/16/784_100x70.jpg)