Bricomarché podsumowuje realizację celów ekspansji po I kwartale. Od stycznia 2024 r. na mapie Polski pojawiło się 11 nowych sklepów sieci „dom i ogród”. Tym samym sieć zrealizowała już ponad 40 proc. rocznego planu otwarć.
Marka przekroczyła pułap 200. punktów sprzedaży w Polsce i wzmocniła swoją pozycję m.in. w woj. podkarpackim, lubelskim oraz śląskim i z powodzeniem kontynuuje obraną strategię rozwoju.
Od stycznia do końca marca br. łączna powierzchnia handlowa sieci Bricomarché zwiększyła się o ponad 40 tys. mkw. powierzchni, z czego 28 tys. mkw. stanowią sale sprzedaży, a 13 tys. mkw. to ogrody zewnętrzne.
Sieć rozpoczęła rok 2024 otwarciem lokalu w Sędziszowie Małopolskim. Sklep ten był pierwszym z czterech nowych placówek Bricomarché w woj. podkarpackim, jakie uruchomiono od stycznia.
Kolejnymi lokalizacjami były: Łańcut, Dębica i Leżajsk. Następne pod względem liczby nowych sklepów są województwa: śląskie (Ustroń, Ruda Śląska i Jaworzno) z trzema i lubelskie (Międzyrzec Podlaski i Biała Podlaska) z dwoma nowymi punktami. Pojedyncze otwarcia zanotowały województwa: lubuskie (Świebodzin) i dolnośląskie (Lubin). Dzięki nowym placówkom sieć zapewniła w sumie ponad 250 nowych miejsc pracy.
– Konsekwentnie realizujemy zapowiadany rozwój sieci i dążymy do objęcia 3. pozycji na polskim rynku, dlatego niezmiernie się cieszę, że z końcem pierwszego kwartału możemy ogłosić tak wielki sukces pod względem liczby nowych sklepów. Zależy nam na tym, aby dotrzeć z ofertą Bricomarché do jak największej liczby klientów, w jak największej ilości różnorodnych lokalizacji, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby zakupowe Polaków. Cieszę się także, że w ramach nowych otwarć są zarówno zupełnie nowi, jak i znani nam już przedsiębiorcy, co świadczy o tym, jak duże zaufanie w nas pokładają. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi franczyzobiorcami realizujemy założone cele. – podkreśla Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.