Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami

Orzech

W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.

W ostatnim czasie podpisano umowę z ESOTIQ – polską marką oferującą bieliznę dla kobiet, która otworzyła w gliwickim centrum sklep o powierzchni 75 mkw. W ramach letnich debiutów nowych marek grono najemców poszerzyło się również o Tatuum. Butik odzieżowy o powierzchni 164 mkw. jest dostępny na poziomie zero. W poprzednich miesiącach zarządca wynajął 120 mkw. salonom optycznym Kodano oraz wprowadził do galerii operatora sportowego – sieć siłowni Fitness Club Interfit, która wynajęła ponad 1 200 mkw. na drugim piętrze galerii. Sieć sportowa tym samym debiutuje w Gliwicach. Z kolei w ramach renegocjacji umowy marka odzieżowa Sinsay, której sklep jest chętnie odwiedzany przez gliwiczan, trzykrotnie zwiększyła wcześniej wynajmowaną powierzchnię i aktualnie zajmuje 1 100 mkw. Swój sklep powiększa również marka Home&You.

– Jesienią w Forum Gliwice powitamy kolejne nowe marki i tym samym jeszcze mocniej wzbogacimy ofertę centrum handlowego. W planach mamy relokację salonu Home&You, który na ponad 500 mkw. otwiera tutaj swój flagowy sklep. Podpisaliśmy również umowę z siecią Homla, która wynajęła lokal o powierzchni 430 mkw. Ten salon będzie dostępny na pierwszym piętrze. Z kolei już w wakacje wzmocnimy ofertę gastronomiczną centrum – w strefie restauracyjnej zagości Top Sushi, a klienci będą mogli również zrobić zakupy, napić się pysznej kawy i poznać jej odmiany w Pop-up store Tchibo – informuje Patrycja Duczmal, Dyrektor Centrum Handlowego Forum Gliwice.

Podpisano również umowę z TOUS, topową marką oferującą biżuterię i akcesoria. Sklep tego ponad 100-letniego brandu pochodzącego z Hiszpanii, otworzy się w Forum Gliwice tuż po wakacjach. Zarządca przedłużył również umowę z właścicielem hipermarketu Carrefour.

Budowanie tenant-mixu

– W ostatnich miesiącach nasz zespół, który odpowiada za kompleksową obsługę Forum Gliwice, w tym również za jego komercjalizację, znacząco umocnił pozycję galerii w regionie. Debiuty nieobecnych wcześniej w galerii marek, liczne przedłużenia kontraktów oraz wprowadzenie nowej koncepcji komercjalizacji do gliwickiego Forum, to realizacja w praktyce jednego z celów MVGM – doskonalenia oferty oraz podnoszenia wartości nieruchomości, którymi zarządzamy. W ramach wieloletniej współpracy z właścicielem centrum, funduszem Deka Immobilien, staramy się jak najlepiej odpowiadać na aktualne potrzeby zarówno najemców, jak i konsumentów. W 2017 r. wspieraliśmy właściciela podczas gruntownej modernizacji obiektu, w tym części wspólnych i pasażu, a aktualnie stawiamy mocny akcent na topowe marki i dobrze dobrany tenat-mix – komentuje Małgorzata Słowik, Retail Leasing Director w MVGM Polska.

Centrum handlowo-rozrywkowe Forum Gliwice położone jest w ścisłym centrum Gliwic. Dysponuje 43 000 mkw. pow. handlowej i 120 najemcami, co czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu FORUM. W 2017 roku obiekt przeszedł gruntowną modernizację części wspólnych i pasażu, pojawiły się także nowe ciągi komunikacyjne i rozwiązania funkcjonalne.

W gronie najemców centrum handlowego znajdują się renomowane marki modowe oraz sklepy oferujące asortyment z sektora „zdrowie i uroda”, w tym m.in.: C&A, Deichmann, Douglas, Half Price, H&M, KappAhl, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, SuperPharm. Inne branże, reprezentowane również przez wiodące marki to: RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Martes Sport, Smyk, TEDi oraz DUKA.

W części rozrywkowej galerii znajduje się m.in. 13-ekranowe kino Cinema City jedyny multipleks w Gliwicach oraz centrum rozrywki Bajkowy Labirynt. W Forum Gliwice pod nazwą Biblioforum działa również, jedna z nielicznych w Polsce, filia miejskiej biblioteki publicznej.