Doroczne największe badanie rynku outletowego prowadzone przez międzynarodowy instytut Ecostra wskazało Designer Outlet Warszawa jako trzecie najlepiej performujące centrum outletowe w Europie. To wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wnikliwej ankiety przeprowadzanej wśród przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 różnych obiektach outletowych.
Designer Outlet Warszawa jest trzecim najlepiej prosperującym centrum wyprzedażowym w Europie – tak wynika z ogłoszonego właśnie raportu OCPRE. To doroczne badanie kondycji europejskich obiektów outletowych, przedstawiające ich wyniki ekonomiczne.
Ankiety przeprowadzane są na podstawie danych dostarczanych przez zaproszonych do udziału w badaniu managerów sprzedaży i managerów do spraw rozwoju rynku, których marki posiadają co najmniej 3 sklepy w centrach handlowych w różnych krajach. Operując jednocześnie w kilku różnych lokalizacjach, są w stanie ocenić i porównać wydajność działających tam salonów. Sklepy brandowe w Designer Outlet Warszawa znalazły się w czołówce zestawień.
– To wysokie trzecie miejsce w Europie jest ważnym osiągnięciem zarówno ROS Retail Outlet Shopping jako operatora centrum, jak i firmy DWS będącego właścicielem Designer Outlet Warszawa. Wspólnie od 2017 roku pracujemy nad stałym przemyślanym rozwojem obiektu zarówno pod kątem zmieniających się oczekiwań klientów, jak i potrzeb naszych partnerów biznesowych. Do tego ważnego wyróżnienia potwierdzającego słuszność podejmowanych działań doprowadziła nas m.in. decyzja o rozbudowie centrum i bardzo spójna strategia leasingowa, która pozwoliła na stworzenie pierwszego i największego centrum outletowego z modą premium w Polsce. Dziękuję naszym najemcom za wielkie wsparcie, współpracę i wkład w ten niekwestionowany sukces – powiedział Thomas Reichenauer Założyciel i Dyrektor Zarządzający ROS Retail Outlet Shopping.

Już od 15 lat – Ecostra GmbH we współpracy z francuskim Instytutem Badawczym Magdus prowadzi coroczne badanie marek, które są najemcami w europejskich centrach handlowych typu outlet. Wyniki opisane w Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE) są uważane za punkt odniesienia dla całego europejskiego rynku retail.
OCPRE jest jedyną pełną europejską ankietą badającą wyniki ekonomiczne salonów marek operujących w centrach outletowych. W badaniu uczestniczą jedynie te brandy, które posiadają flagowe sklepy w minimum 3 europejskich centrach outletowych, otwartych nie krócej niż 2 lata.
W tegorocznej ankiecie wzięło udział 91 międzynarodowych producentów, którzy prowadzą łącznie 1383 sklepy outletowe.


![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)







![[Europa] JLL doradza TPG przy zakupie TriGranit, jednego z wiodących deweloperów w Europie Środkowo-Wschodniej](https://investmap.pl/_i/image/228/100/12772_100x70.jpg)

![[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z pierwszym wyprzedażowym sklepem SMYK w Warszawie](https://investmap.pl/_i/image/251/123/2811_100x70.jpg)
![[Warszawa] Guess w FACTORY Warszawa Annopol](https://investmap.pl/_i/image/249/121/2809_100x70.jpg)
![[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac konstrukcyjnych](https://investmap.pl/_i/image/244/116/5364_100x70.jpg)
![[Warszawa] Czajczyk i Urban zwycięzcami konkursu Prologis Najlepszym](https://investmap.pl/_i/image/182/54/6070_100x70.jpg)
![[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol już otwarte](https://investmap.pl/_i/image/246/118/2806_100x70.jpg)
![[Warszawa] JUPI PARK w FACTORY Warszawa Annopol](https://investmap.pl/_i/image/248/120/2808_100x70.jpg)

![[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol od 13 marca zaprasza na zakupy](https://investmap.pl/_i/image/250/122/2810_100x70.jpg)