Na koniec września 2023 r. Dino Polska zwiększyła liczbę sklepów do 2340 placówek, wobec 2069 rok wcześniej. Ekspansji geograficznej towarzyszyło utworzenie blisko 4,7 tys. nowych miejsc pracy w okresie ostatnich 12 miesięcy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec III kwartału 2023 r. 40,3 tys. pracowników.
W III kw. sieć Dino uruchomiła 68 nowych marketów, a narastająco od początku roku zwiększyła się o 184 nowe markety. Na koniec września 2023 r. w Polsce funkcjonowało 2340 sklepów z wyróżniającym się czerwonym logiem Dino, które dzięki jednolitemu formatowi i dogodnym lokalizacjom ułatwiają konsumentom realizację zakupów spożywczych i innych produktów podstawowej potrzeby.
Na koniec września 2023 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 921,4 tys. metrów kwadratowych i była o 13,4% większa niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci, wyniosły w III kw. 2023 r. 277 mln zł, a narastająco od początku roku przekroczyły 846 mln zł. Tym samym skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 5,6 mld zł.

Przychody ze sprzedaży w okresie I-III kw. 2023 r. wyniosły 19,0 mld zł i były o 34,4% wyższe niż rok wcześniej. 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakład mięsny Agro Rydzyna. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.
Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją od co najmniej roku (like-for-like; LfL) osiągnęła w I-III kw. 2023 r. poziom 20,6%. W III kw. 2023 r. przychody ze sprzedaż Dino wyniosły 6,9 mld zł i były o 28,1% wyższe niż w III kw. 2022 r. Sprzedaż LFL wzrosła w tym okresie o 16,3%.
– Każdego dnia skupiamy się na tym, aby oferta sklepów Dino w wygodny i kompleksowy sposób zaspokajała potrzeby konsumentów. Widzimy pozytywne efekty tych działań w postaci silnego, dwucyfrowego wzrostu liczby wizyt klientów w sklepach Dino. Oznacza to, że marka Dino konsekwentnie zdobywa zaufanie konsumentów i stanowi dla nas motywację do dalszego dynamicznego rozwoju sieci – mówi Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska.

Instalacje fotowoltaiczne
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec III kw. posiadało je 2010 sklepów, co stanowiło 86% całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w dwóch centrach dystrybucyjnych Grupy, a na terenach kolejnych trwają prace dotyczące ich uruchomienia. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła na koniec III kw. 2023 r. 77,6 MW, co w II i III kwartale roku zaspokoiło 40% całkowitego zapotrzebowania Dino Polska na energię elektryczną. Narastająco od początku roku Dino Polska uzyskała 60 GWh energii ze słońca, o 74% więcej niż w analogicznym okresie 2022 r.