Do grona najemców Nowego Rynku dołączyła w ostatnim czasie Galeria Prowansja, oferująca bogaty wachlarz usług florystycznych i artykuły dekoracyjne do domu. Dzięki temu centrum handlowe umocniło się na pozycji lokalnego lidera w segmencie wnętrzarskim i dekoracyjnym.
Wraz z pojawieniem się Galerii Prowansja w Nowym Rynku, klienci zyskali dostęp do szerokiej oferty bukietów i kompozycji kwiatowych, profesjonalnej obsługi florystycznej ślubów i innych uroczystości oraz kwiatowych prezentów na każdą okazję. W asortymencie marki znajduje się również szeroki wybór dekoracji i elementów wystroju wnętrz, np. lampionów, świeczników, obrazów oraz rękodzieło. Salon zajmuje powierzchnię 77 m kw. i znajduje się na poziomie 0 galerii.
– Galeria Prowansja to marka dobrze znana mieszkańcom Jeleniej Góry i okolic. Cieszymy się, że zdecydowała się przenieść pod dach Nowego Rynku i właśnie u nas dalej rozwijać swój biznes – mówi Remigiusz Cholewicki, dyrektor Centrum Handlowego Nowy Rynek. I dodaje: – Dla naszego centrum to ważny krok w budowaniu oferty artykułów dekoracyjnych zróżnicowanej pod względem ceny i stylu. Dotychczas nasi klienci mogli zrobić zakupy do domu m.in. w salonach Home&You i Villeroy&Boch. Galeria Prowansja świetnie uzupełnia asortyment naszych najemców.
REKLAMA
Wyróżnikiem Nowego Rynku pozostaje jednak szeroka i unikalna w Jeleniej Górze i okolicy oferta fashion. Wyłącznie w tym centrum klienci mogą zrobić zakupy w sklepach takich marek, jak H&M, Bershka, Stradivarius, New Yorker, Pako Lorente, Lancerto czy Sportisimo. Nowy Rynek jako jedyną lokalizację dla swoich sklepów w Jeleniej Górze wybrały też Briju, Media Expert i market spożywczy Intermarché. Niezaprzeczalnym atutem galerii jest także centralne, dogodne położenie, doskonała komunikacja i połączenie z dworcem autobusowym PKS oraz liczne stanowiska postojowe w parkingu podziemnym i na dachu obiektu.
Nowy Rynek to 2-poziomowa galeria handlowa z najszerszą ofertą mody w Jeleniej Górze i okolicy. Na klientów czekają tu dotąd nieobecne w mieście marki mody damskiej i męskiej, jak: H&M, New Yorker, Stradivarius, Bershka, GATE, a także supermarket Intermarché, punkty gastronomiczne i kawiarnie oraz strefa zabaw dla dzieci Fun Park. Klienci mają do dyspozycji darmowy parking i bezpłatny dostęp do internetu.
Źródło: materiały prasowe