Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
Pierwszy salon Lacoste w województwie zachodniopomorskim zajmuje powierzchnię niemal 150 mkw. Należący do EPP Outlet Park to jedyne w regionie centrum outletowe, zapewniające klientom ze Szczecina i okolic bogaty asortyment ekskluzywnych marek w atrakcyjnych cenach
Rynek dóbr luksusowych stale rośnie, a zakupy artykułów marek premium cieszą się zainteresowaniem Polek i Polaków. Tylko w 2022 r. sprzedaż odzieży i akcesoriów z tego segmentu wzrosła w Polsce o 290 mln złotych osiągając wartość 3,2 mld złotych i przekraczając rekordowy poziom z 2019 roku, czyli sprzed pandemii. Jednocześnie stanowi to wzrost o niemal 10 proc. w porównaniu do 2021 roku. Ten trend widoczny jest również wśród odwiedzających szczeciński Outlet Park.
– Oferta marek premium wzbudza coraz większe zainteresowanie wśród klientów Outlet Parku. Zauważamy, że konsumenci chętnie decydują się na zakup asortymentu wysokiej jakości od marek luksusowych, dlatego odpowiadając na ich potrzeby nawiązaliśmy współpracę z Lacoste. Dzięki temu znacząco wzmocniliśmy naszą ofertę w tym segmencie i z pewnością na tym nie poprzestaniemy. Jesteśmy pewni, że nowy salon szybko zyska grono stałych klientów ze Szczecina i okolic – komentuje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.
Casualowy styl premium
Lacoste to marka, której znakiem rozpoznawczym jest krokodyl. Jest szczególnie ceniona za unikatowe połączenie sportowego charakteru i ponadczasowej elegancji. Klienci w nowym salonie znajdą najwyższej jakości odzież i akcesoria premium, m.in. koszulki polo, sneakersy czy odzież wierzchnią dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. m² powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tu 115 sklepów oraz punktów usługowych, supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness ZDROFIT oraz 7-salowe kino sieci Helios.
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).