Fabryka Norblina w Warszawie wzbogaciła się o kolejny nowy koncept gastronomiczny. Z początkiem lipca swoje drzwi w warszawskim kompleksie otworzył Chocobon. Deserownia zajęła ponad 660 mkw. na poziomie -1, tuż obok Smart Kids Planet.
Nowy punkt na kulinarnej mapie Fabryki Norblina zaprasza odwiedzających do odkrywania bogactwa smaków czekolady. Zlokalizowany na poziomie -1, obok Smart Kids Planet, oferuje przestrzeń, w której można odpocząć od codziennego pośpiechu, delektując się wyborem deserów premium.
Swoją wizją nowego Chocobon Home of Sweets, innowacyjnego konceptu, który ma na nowo zdefiniować doświadczenia deserowe w sercu Warszawy podzielił się Wissam El Haber, partner zarządzający w Chocobon: – Naszym celem jest stworzenie miejsca dla wszystkich miłośników słodyczy, oferując unikalne połączenie słodkości w nowoczesnym designie. Chcemy stać się ukochaną częścią społeczności, zapewniając niezapomniane doświadczenia zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających.
– Chocobon to nie tylko smak, to całe doświadczenie. Stworzyliśmy wnętrze, które jest równie przytulne, co eleganckie, aby każdy mógł poczuć się jak w domu. Atmosfera sprzyja relaksowi i cieszeniu się chwilą. Pozycje w naszym menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – od wyrafinowanych smaków belgijskiej czekolady, przez ręcznie robione milkshake’i po starannie dobrane mieszanki kawy – dodaje Pierre Abi Nader, partner zarządzający w Chocobon.
– Chocobon to przepyszne uzupełnienie strefy dziecięcej na poziomie -1 w budynku Plater, do której prowadzi nasza zjeżdżalnia, a na amatorów zabawy czekają już Smart Kids Planet i karuzela. To jednak także miejsce, które przyciąga nie tylko najmłodszych. Miłośników czekoladowych kreacji nie brakuje wśród dorosłych, dlatego serdecznie zapraszamy. Tu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park, właściciela Fabryki Norblina.