Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców fot. Jakub Zazula

Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców

REKLAMA

Galeria Młociny stale aktualizuje swoją ofertę z myślą o klientach, którzy oczekują, że centrum handlowe będzie ich nieustannie zaskakiwać nie tylko jako miejsce zakupów, ale też spotkań i budowania relacji społecznych.

Należące do EPP i Echo Investment S.A. bielańskie centrum wzmocniło ofertę lokali znajdujących się na 1. piętrze o najemców z branży modowej i usługowej: Ella Boutique, Poprawki krawieckie i pasmanteria oraz galerię sztuki – Ado-art. Salon kosmetyczny Przyjaciółka Przyjaciółki z formatu pop-up store przeszedł na stałą współpracę. Otworzył się też nowy lokal w strefie food courtrestauracja Do Kwadratu. Łączny metraż wynajętych powierzchni to blisko 600 mkw.

Oczekiwania konsumentów względem centrów handlowych się zmieniają. Jak pokazują badania GfK i Polskiej Rady Centrów Handlowych klienci chcą robić zakupy w miejscach, które posiadają rozbudowaną ofertę rozrywkową i gastronomiczną oraz odróżniają się od innych obiektów.

– Nieustannie się rozwijamy, by móc dostarczać naszym klientom doświadczenia, których szukają – rozbudowanej oferty zgodnej z najnowszymi trendami oraz niezapomnianych wrażeń zakupowych. Stawiamy na sprawdzone koncepty, poszerzając ofertę Galerii Młociny w segmencie odzieżowym czy usługowym. Jednocześnie nie stronimy od nowatorskich propozycji, stąd pomysł na galerię sztuki – Ado-art. Uruchomienie nowych lokali z ofertą kulturalno-rozrywkową oraz gastronomiczną pozytywnie wpływa na postrzeganie naszego centrum nie tylko jako destynacji zakupowej, ale też miejsca spotkań i spędzania wolnego czasu. Badania pokazują, że dla 40% konsumentów aspekt społeczny realizowany przez obiekty handlowe jest ważny – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Elegancja od polskich producentów

Ella Boutique, nowy najemca Galerii Młociny, to sklep z odzieżą dla eleganckich i nowoczesnych kobiet. W ofercie marki znaleźć można kompletne stylizacje na różne okazje – od sukienek po klasyczne zestawy do biura. Większość asortymentu pochodzi od polskich producentów. Butik mieści się na 1. piętrze centrum.

Stylizacja skrojona na miarę

Modowi styliści podkreślają, że najlepiej czujemy się w takiej odzieży, która jest odpowiednio dobrana do sylwetki. Chcąc dopasować ubrania lub zlecić wykonanie spersonalizowanego stroju, warto skorzystać z usług krawieckich. Klienci bielańskiego centrum mają więc do swojej dyspozycji ofertę profesjonalnego krawca na poziomie +1. W nowo otwartym lokalu dostępny jest również szeroki wybór artykułów pasmanteryjnych czy hobbystycznych, m.in. bawełniane sznurki do wykonania makram.

Girl power w Galerii Młociny

Paniom, którym zależy na profesjonalnie wykonanej stylizacji paznokci, rzęs oraz brwi, przypadnie do gustu oferta salonu kosmetycznego Przyjaciółka Przyjaciółki, który zdecydował się na stałą obecność w Galerii Młociny. W miłej atmosferze można zrelaksować się po pracy i skorzystać m.in. z manicure/pedicure klasycznego, hybrydowego, żelowego, wykonać profesjonalny i trwały makijaż na każdą okazję, a także kompleksowo zadbać o brwi i rzęsy, używając przy tym wysokiej jakości produktów oraz kilkuletniego doświadczenia w pracy. Salon znajduje się na 1. piętrze.

REKLAMA

Ado-art – dla koneserów sztuki

W Galerii Młociny otworzyła się też galeria sztuki Ado-art. W jej zasobach znajdują się prace polskich i zagranicznych twórców, m.in. Edwarda Dwurnika, Joanny Szumskiej czy Tomasza Sętowskiego. Pracownicy galerii służą pomocą w wyborze dzieł do domowych kolekcji sztuki – dla chętnych istnieje możliwość skorzystania z profesjonalnych usług ramiarskich. Galeria Ado-Art wynajęła przestrzeń na poziomie +1.

Przyjemność do kwadratu

W przerwie między zakupami warto skosztować czegoś z nowej propozycji gastronomicznej Galerii Młociny, do której dołączyła restauracja Do Kwadratu, serwująca dania w formie samoobsługowego bufetu z jedzeniem na wagę. Menu bazuje na polskich potrawach z elementami kuchni świata. Wpisując się w trend zero waste, Do Kwadratu obniża ceny swoich posiłków w godzinach wieczornych. Wkrótce w strefie Spotkania i Dania niedaleko restauracji Do Kwadratu otwarte zostaną food trucki z hot-dogami, zapiekankami i innymi szybkimi przekąskami.

fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

EPP i Echo Investment

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment S.A. (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA