Galeria Mokotów to centrum handlowe, należące do Unibail-Rodamco-Westfield. Na powierzchni trzech pięter w galerii mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, restauracje i kawiarni, usługi oraz parking na 2,3 tys. samochodów.
Od niedawna oferta sportowa mokotowskiej galerii poszerzyła się o salon Nike, jedną z najchętniej wybieranych marek sportowych w Polsce. W przestronnym lokalu, klienci mogą zapoznać się z szeroką ofertą obuwia sportowego oraz odzieży, zarówno z kolekcji przeznaczonych do aktywności fizycznej jak i streetwear.
Pod koniec lata Galeria Mokotów hucznie powitała nowy, sklep Grupy LEGO®, będący drugim oficjalnym salonem tej marki w Polsce. Jest to niezwykła przestrzeń dla małych i dorosłych fanów marki, którzy znajdą tu niezwykle bogaty wybór klocków, limitowane serie kolekcjonerskie oraz zestawy niedostępne w innych kanałach sprzedaży. Na miejscu znajduje się również miejsce do zabawy dla najmłodszych.
Podczas wizyty w mokotowskiej galerii klienci mogą również wybrać piękny zapach do swojego domu, w salonie American Candle, będącym największym w Polsce salonem markowych świec zapachowych. Można tu wybierać spośród aż 700 zapachów od cenionych marek takich jak Yankee Candle, Goose Creek, Vellutier oraz Woodwick. Sklep posiada bogatą ofertę świec w słojach, wosków oraz zapachów w patyczkach.
Galeria Mokotów poszerzyła swoją propozycję w tym segmencie o dwie nowości. Pierwsza z nich to salon polskiej marki Patrizia Aryton, która już od ponad 30 lat oferuje ekskluzywne kolekcje kobiece z materiałów najwyższej jakości, takich jak wełna dziewicza, alpaka czy kaszmir.
REKLAMA
Panowie będą mogli uzupełnić zasoby swoich szaf w pierwszym w Polsce sklepie marki Damat Tween, która oferuje odzież na każdą okazję - zarówno nowoczesne eleganckie ubrania, jak i casualowe klasyki, idealnie odpowiadające potrzebom modnego mężczyzny.
– Cieszymy się, że możemy stale poszerzać swoją ofertę handlową, wychodząc naprzeciw różnym potrzebom naszych klientów. Zaufanie, jakim obdarzają nas rodzime oraz światowe marki otwierające swoje salony właśnie w Galerii Mokotów, jest dowodem na wyróżniającą nas wśród konkurencji i docenianą przez najemców, wysoką jakość usług – powiedziała Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.
Centrum nieustannie rozbudowuje swoją ofertę, aby sprostać różnorodnym potrzebom swoich gości.
Źródło: materiały prasowe