Galeria Twierdza Kłodzko w pełni wynajętaFot. Materiały prasowe

Galeria Twierdza Kłodzko w pełni wynajęta

REKLAMA

Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę, osiągając 100% poziom komercjalizacji. Nowa część parku handlowego budowanego przy centrum handlowym została w pełni wynajęta na wiele miesięcy przed oddaniem jej do użytku, a współpracę z obiektem przedłużyły wszystkie marki z Grupy LPP: Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp.

• Jednocześnie cztery z nich powiększają zajmowane dotychczas przestrzenie.

• Ponadto propozycję gastronomiczną galerii wzmocni BERLIN DÖNER KEBAP, który tym samym zadebiutuje w regionie. Umowy z Grupą LPP i najemcą gastronomicznym obejmują łącznie ponad 3 900 mkw.

– Konsekwentnie realizowana strategia asset management w ostatnich miesiącach przełożyła się na pełne wynajęcie Galerii Twierdza Kłodzko. Niedawno zakomunikowane debiuty – TK Maxx i drogeria dm – a także zaufanie ze strony dotychczasowych najemców przejawiające się w przedłużaniu umów ze zwiększeniem zajmowanej powierzchni, pokazują, że stworzyliśmy w Kłodzku atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu dla sieci handlowych – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

– W głównym budynku centrum klienci będą mogli zapoznać się z jeszcze szerszą ofertą od House i Mohito dostępną od połowy maja w nowo zaaranżowanych wnętrzach salonów. Nowe odsłony zyskają także sklepy Bacówki i Piekarni Machela. To jednak nie koniec zmian – dzięki rozbudowie parku handlowego mogliśmy zaoferować nowe, większe lokale markom Reserved i Sinsay – dodał Tomasz Nowakowski.

Grupa LPP umacnia swoją pozycję w Galerii Twierdza Kłodzko poprzez powiększanie i metamorfozę swoich salonów. Polski lider branży odzieżowej zwiększa powierzchnie handlowe, wprowadza nowoczesny design oraz dostosowuje aranżacje sklepów, odpowiadając na oczekiwania klientów i wzmacnia potencjał sprzedażowy w Kotlinie Kłodzkiej.

REKLAMA

Reserved, jedna z głównych marek Grupy, zyskuje przestronniejszy salon w nowej części parku handlowego, gdzie miłośnicy wielkomiejskiej elegancji znajdą jeszcze bogatszą ofertę. Dotychczasową lokalizację Reserved, w istniejącej części parku handlowego, przejmuje Sinsay – najmłodsza i najdynamiczniej rozwijająca się marka w portfolio polskiego producenta, która oferuje modę dla całej rodziny, a także akcesoria do domu, produkty dla zwierząt i kosmetyki. W miejscu salonu Sinsay, w budynku centrum handlowego, pojawi się nowy najemca.

Zmiany obejmują również salony House i Mohito, które przechodzą kompleksową metamorfozę wnętrz. House, z charakterystycznymi, odważnymi kolekcjami dla osób lubiących wyrażać siebie poprzez modę, oraz Mohito, z ponadczasowymi propozycjami dla kobiet ceniących elegancję, zaproszą do odkrycia swoich ofert w nowej, atrakcyjnej scenerii.

Portfolio LPP w Galerii Twierdza Kłodzko uzupełnia Cropp, przyciągający młodych klientów miejskim stylem, łączącym najnowsze trendy z lokalnym charakterem.

Obecność wszystkich pięciu marek LPP w jednym centrum handlowym tworzy atrakcyjną ofertę zakupową. Propozycję gastronomiczną obiektu uzupełni pierwsza w regionie restauracja BERLIN DÖNER KEBAP. Najemca oferuje w swoich daniach mięso najwyższej jakości, a także opcje wegetariańskie. Menu zostało dopracowane na podstawie wyselekcjonowanych i udoskonalonych niemieckich receptur na słynne danie. Od połowy maja klienci będą mogli korzystać także z propozycji drogerii Rossmann w nowej aranżacji po przebudowie lokalu.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA