Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklepFot. Materiały prasowe

Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklep

Orzech
Orzech
REKLAMA

Marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowe jest na 20 stycznia.

– „Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku w Polsce. Sklep Wars Sawa Junior jest dla nas szczególnym miejscem, gdyż to tam zaczęła się nasza przygoda na tym rynku. Nie możemy się doczekać, aby pokazać jego nową, pełnowymiarową wersję” – powiedział Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Niemcy i Polska.

– „Zależy nam na ciągłym udoskonalaniu doświadczeń zakupowych naszych klientów, dlatego ta transformacja jest dla nas tak ważna. Odnowiony sklep umożliwy pełne doświadczenie filozofii LifeWear, zaprojektowanej tak, by sprostać potrzebom codziennego życia każdego z nas” – dodał.

Zaplanowana od 20 stycznia renowacja rozpocznie się od zamknięcia pierwszego piętra. Mimo ograniczonej przestrzeni, parter sklepu nadal będzie oferował ulubione klasyki dla kobiet i mężczyzn. W połowie roku nastąpi z kolei całkowite zamknięcie sklepu.

W pełni odnowiona przestrzeń UNIQLO Wars Sawa Junior zadebiutuje w nowej formie jesienią tego roku. Odpowiadając na potrzeby klientów, sklep zaoferuje pełną gamę LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, a także współprace ze znanymi projektantami mody oraz lokalnymi partnerami.

Powierzchnia sprzedażowa sklepu wzrośnie z 800 mkw. do około 1420 mkw. Planowany termin jego otwarcia to jesień 2025 roku.

UNIQLO znane jest z filozofii LifeWear – odzieży zaprojektowanej tak, aby żyło się nam lepiej. To proste, wysokiej jakości ubrania na co dzień łączące piękno i funkcjonalność: pomysłowe w szczegółach, przemyślane pod kątem codziennych potrzeb i ciągle ewoluujące.

Ta unikalna filozofia, ceniona przez klientów na całym świecie, obejmuje takie produkty jak swetry ze 100% kaszmiru, wodoodporne i wiatroodporne kurtki puchowe Seamless Down, a także innowacyjną linię odzieży termicznej HEATTECH, która przekształca parę wodną z ciała w ciepło. Wszystkie wymienione produkty będą dostępne w nowym sklepie.

REKLAMA

Odzież wywodząca się z japońskich wartości prostoty, jakości i trwałości. Zaprojektowana, aby być odpowiednią dla swojego czasu, LifeWear jest wykonana z taką nowoczesną elegancją, że staje się budulcem indywidualnego stylu każdej osoby. Idealna koszula, która jest stale udoskonalana.

Najprostszy design ukrywający najbardziej przemyślane i nowoczesne detale. Najlepszy krój i tkanina dostępne w przystępnej cenie dla wszystkich. LifeWear to odzież, która jest nieustannie innowacyjna, przynosząc więcej ciepła, lekkości, lepszego designu i większego komfortu w życiu ludzi.

UNIQLO:

UNIQLO to marka należąca do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej spółki holdingowej z globalną siedzibą w Tokio, Japonia. UNIQLO jest największą z ośmiu marek Grupy Fast Retailing, do których należą także GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang.

Z globalną sprzedażą wynoszącą około 3,1 biliona jenów za rok finansowy 2024 kończący się 31 sierpnia 2024 roku (21,39 miliarda USD, przeliczone na jeny według kursu z końca sierpnia 2024 roku: 1 USD = 144,9 jenów), Fast Retailing jest jedną z największych firm odzieżowych na świecie, a UNIQLO to wiodący detalista specjalistyczny w Japonii.

UNIQLO nieustannie otwiera sklepy wielkopowierzchniowe w jednych z najważniejszych miast i lokalizacji na świecie, w ramach stałych wysiłków zmierzających do umocnienia swojej pozycji jako globalnej marki. Obecnie firma posiada ponad 2500 sklepów UNIQLO na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Łączna liczba sklepów wszystkich marek Fast Retailing wynosi obecnie blisko 3600.

Z misją zmiany odzieży, zmiany tradycyjnych przekonań i zmiany świata, Fast Retailing jest zaangażowane w tworzenie wspaniałej odzieży o nowej i unikalnej wartości, która wzbogaca życie ludzi na całym świecie.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA