Dzięki sfinalizowanym właśnie umowom najmu, oferta zakupowa nowego centrum handlowego w Gorzowie, realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis wzbogaciła się o kolejne 3 popularne marki.
Budowa Gorzów Power Center o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA, którego otwarcie zaplanowane jest na III kwartał 2024 r. postępuje dynamicznie, zgodnie z harmonogramem, zaś proces komercjalizacji jest już ostatecznie finalizowany.
Gorzowski park handlowy realizowany wspólnie przez z Acteeum i Equilis to największy i najnowocześniejszy regionalny kompleks handlowy, w którym na łącznej powierzchni 25 tys. mkw. powstanie ponad 30 sklepów. Trzy znane i lubiane marki – Smyk, drogeria dm oraz 4F przypieczętowały otwarcie swoich sklepów w powstającym Gorzów power center.
Smyk w sklepie o powierzchni 550 mkw. zaoferuje kompleksowy asortyment artykułów dla dzieci, drogeria dm w sklepie o pow. 610 metrów kwadratowych, udostępni niezwykle szeroki wybór towarów drogeryjnych po przystępnych cenach, natomiast 4F, w salonie o powierzchni 300 mkw. umożliwi klientom dostęp do kompleksowego asortymentu odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych.
– Wraz z każdą kolejną umową najmu, nasz gorzowski projekt nabiera dodatkowej atrakcyjności i niepowtarzalności dla klientów. Dlatego też bardzo cieszy nas, że dzięki dołączeniu do projektu trzech znanych i popularnych marek, oferta zakupowa power center nabrała naszego już prawdziwie soczystych barw, także w asortymentach drogeryjnym, dziecięcym oraz sportowym. Równolegle z kończoną już komercjalizacją obiektu kształtów nabiera także jego konstrukcja, której budowa przebiega niezwykle sprawnie i konsekwentnie – mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
Oferty wszystkich tych trzech marek doskonale wpisują się w atrakcyjny tenant-mix gorzowskiego centrum handlowego i umożliwią mieszkańcom miasta oraz okolic dokonanie kompleksowych, wygodnych i atrakcyjnych zakupów, niedostępnych dotąd w tak świetnie dostępnej i przyjaznej lokalizacji.
Smyk, dm oraz 4F wraz z pozostałymi markami, które już podpisały swoje umowy najmu – m.in. Jula, Sinsay, Decathlon, Biedronka, CCC, HalfPrice, New Yorker, Martes Sport, Cropp, House, Jysk, Diverse, Tedi oraz Maxi Zoo – tworzą już niemal kompletną ofertę gorzowskiego centrum handlowego.
– Nasz gorzowski projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem najemców – zarówno tych znanych, międzynarodowych sieci jak i cenionych lokalnych marek – i z każdą kolejną podpisaną umową potwierdza swój niepowtarzalny potencjał handlowy. Dołączenie do naszego power center Smyka, drogerii dm oraz 4F, z jednej strony doskonale uzupełnia ofertę zakupową tak wyczekiwaną przez mieszkańców, z drugiej zaś, podkreśla atrakcyjność projektu i jego strategiczną lokalizację na mapie handlowej miasta i regionu – mówi Xavier Pierlet, Chief Investment Officer Equilis Europe.
Gorzów Power Center numer 1 wśród parków handlowych w regionie
Gorzów Power Center będzie pierwszym i jednocześnie największym tego typu kompleksem handlowym w Gorzowie Wielkopolskim oraz otaczającym regionie. Kompleks powstanie na działce o pow. 8 ha, zlokalizowanej przy ulicy Walczaka, jednej z głównych dróg wjazdowych do centrum miasta. Umiejscowienie centrum handlowego zapewnia doskonałe skomunikowanie z centrum Gorzowa oraz regionem.
Gorzowskie Power Center na łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA, zaoferuje wszystko, czego potrzebować będą klienci – od nowoczesnego i przestronnego supermarketu Biedronka o powierzchni 1.3 tys. mkw., przez szeroką gamę sklepów modowych jak np. Sinsay, Cropp, House, Diverse, HalfPrice, New Yorker czy CCC, marek sportowych jak. Decathlon, Martes Sport czy 4F, drogeryjnych jak dm, gospodarstwa domowego jak Jula czy Jysk po salon elektroniki użytkowej, sklep Smyk, Tedi oraz Maxi Zoo. Gorzów Power Center obejmie ok. 800 miejsc parkingowych i infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych. W ramach projektu znajdą się również strefy relaksu, rozrywki, gier i zabaw dla dzieci, gastronomii oraz wiele ciekawych rozwiązań małej architektury.
Budowa gorzowskiego centrum rozpoczęło się w wrześniu 2023 roku, zaś otwarcie zaplanowane jest na III kwartał 2024 roku.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma CFE Polska Sp. z o.o.
O inwestorach:
Equilis to firma rodzinna z Belgii, założona w 2006 roku. Strategią dewelopera jest dywersyfikacja – zarówno geograficzna, jak i sektorowa. Firma jest obecna w 6 europejskich krajach – w pasie ciągnącym się od Hiszpanii, przez Francję, Belgię, Holandię, Niemcy, aż po Polskę. Specjalizuje się w nieruchomościach handlowych oraz mieszkaniowych. Globalnie Equilis to nie tylko handel i mieszkania, ale też projekty rewitalizacyjne, domy seniora, akademiki czy przestrzenie publiczne. Equilis otworzył siedzibę w Polsce pod koniec 2016 roku.
Pierwszymi projektami komercyjnymi, wspólnie z Acteeum, było wybudowanie Galerii Chełm, która została oddana do użytku w marcu 2020 roku oraz Parku Handlowego Andrychów – oddanego do użytku jesienią 2021 r. Mottem Equilis jest budowanie miejsc, w których ludzie tworzą swoje szczęśliwe historie.
Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów.
Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe.
Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe.