Homepark Targówek w pierwszym półroczu br. znacznie poszerzył swoją ofertę. Nowe umowy łącznie obejmują powierzchnię ponad 3,3 tys. mkw. Do grona najemców dołączyły marki: HalfPrice, Świat Podłóg oraz Jawor-Parkiet. Ponadto podpisane zostały przedłużenia umów z markami: Demoprojekt i Kler.
Na wybór Homeparku Targówek decyduje się coraz więcej dynamicznie rozwijających się marek. Do grona najemców parku handlowego już na początku roku dołączył salon HalfPricez powierzchnią sklepu prawie 3 tys. mkw. Salon zlokalizowany jest w sąsiedztwie Domoteki.
W ofercie HalfPrice znajduje się odzież, obuwie, dodatki do wnętrz, akcesoria sportowe, walizki, produkty dla zwierząt oraz przekąski z różnych stron świata. Dodatkowo w sklepie dostępny jest dział Luxury Brands, w którym można znaleźć produkty od renomowanych domów mody i projektantów, takich jak np.: Emporio Armani, Valentino, Etro, Chloe czy Moschino. W ofercie salonu znaleźć można również szeroki zakres niszowych brandów, m.in. z Japonii, USA czy Skandynawii, które często nie są dostępne w Polsce.
Oferta Homeparku Targówek poszerzyła się również o nową markę podłogową dzięki otwarciu, także w marcu br., na 124 mkw., salonu Świat Podłóg. Można w nim znaleźć bogaty wybór podłóg od renomowanych producentów, takich jak Kaczkan, Mad, Firmfit, Lareco, Boen czy World of Floors. Sklep cechuje się fachowym doradztwem na każdym etapie sprzedaży.
Podłogowa oferta Homeparku Targówek wzbogaci się wkrótce także o salon Jawor-Parkiet, który zajmie powierzchnię ponad 220 mkw. Firma jest znana z produkcji podłóg drewnianych na ogrzewanie podłogowe, a jej atutem jest aktualne wzornictwo, innowacyjność produkcji oraz dobre, polskie rzemiosło. Firma prężnie się rozwija, a sklep w Homeparku Targówek będzie jednym z jej 26 autoryzowanych punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Salon jest aktualnie w trakcie aranżacji. Otwarcie planowane jest na październik br.
Przedłużenie umów
Ponadto Homepark Targówek przedłużył, na kolejny kilkuletni okres, umowę z marką Demoprojekt. Salon mieści się na ponad 200 mkw. W ofercie marki znaleźć można szeroki asortyment produktów zewnętrznych, takich jak: bramy, drzwi, okna, tarasy oraz stolarki wewnętrznej: podłóg, schodów, balustrad i drzwi. Dodatkowo firma od ponad 10 lat świadczy profesjonalne usługi w zakresie montażu stolarki i doradztwa przy wsparciu szerokiego grona architektów, by pomagać klientom w kreowaniu wymarzonych wnętrz.
Drugie półrocze zapowiada się równie pomyślnie z uwagi na przedłużenie w lipcu umowy najmu z marką Kler na 7 lat, na powierzchni 1000 mkw.
– „Przykładamy ogromną wagę do precyzyjnego rozszerzania naszej oferty, dzięki czemu Homepark Targówek wyróżnia się na mapie Warszawy ofertą atrakcyjną zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
– „Stuprocentowy poziom najmu potwierdza skuteczność naszej leasingowej strategii. Zespół Cushman & Wakefield zajmuje się leasingiem długoterminowych, natomiast BNP Paribas Real Estate, który zarządza portfolio naszych parków handlowych, dba o wynajem krótkoterminowy i uważam tę współpracę za bardzo owocną. Pomimo stuprocentowego wynajmu parku wciąż jesteśmy otwarci na dalszy rozwój, by stale dostosowywać naszą ofertę do potrzeb naszych klientów” – podsumowuje.
Z atrakcyjnym tenant-mixem
Homepark Targówek, zlokalizowany w północno-wschodniej części warszawskiej aglomeracji i oferujący 68,969 mkw. powierzchni najmu, to dużo więcej niż marki wnętrzarskie. Oferuje połączenie wielu różnych kategorii produktów. W Homepark Targówek poza wnętrzarską znaleźć można także ofertę modową, sportową, sklepy z artykułami dla zwierząt, szeroki wybór produktów dla dzieci oraz supermarket.
Właścicielem parku handlowego jest Fundusz Pradera European Retail Parks.