TPS Sp. z o.o. realizuje w mieście Gdańsk przy Grunwaldzka 472A inwestycję Olivia Business Centre. Inwestycję zaprojektował Konior & Partners Architects S.A..
Czy roboty mogą zapewnić najwyższy poziom satysfakcji gościa restauracji? Profesjonalnego kelnera nie zastąpią nigdy, mogą jednak przyspieszyć jego pracę, odciążyć i zapewnić rozrywkę. Tak właśnie dzieje się w restauracji na 32p. Olivii Star, gdzie roboty-kelnerzy stały się lokalną atrakcją.
Obsługa kilkuset gości każdego dnia na przestrzeni blisko 800 mkw. jest wyzwaniem, z którym kelnerzy Olivii Star mierzą się każdego dnia. Menadżerowie restauracji na 32 piętrze najwyższego budynku w Polsce północnej znaleźli na to receptę. Zatrudniając roboty nie tylko odciążyli obsługę, ale dodatkowo zapewnili gościom wyjątkowe atrakcje. Pod koniec ubiegłego roku na 32. piętrze Olivia Star dołączyły do naszego zespołu dwa sympatyczne roboty - Olivia i Oliver - mówi Rafał Marcyniuk, członek zarządu spółki. Decyzja o ich zakupie była podyktowana chęcią odciążenia kelnerów z ciężkiej pracy fizycznej i wielokrotnego podchodzenia z zamówieniami do stolików, zwłaszcza w przypadku rezerwacji grupowych. Wszystko po to, by mogli w większym stopniu skupić się na rozmowie z gośćmi i jak najlepszym serwisie.
Roboty zostały zaangażowane do wykonywania prostych czynności, które pozwalają znacząco odciążyć kadrę kelnerską w sytuacji, gdy ma do zaserwowania na stoły gości kilka dań równocześnie. Piętrowe przestrzenie transportowe pozwalają na dostawę do stolików nawet do kilkunastu dań i napojów jednocześnie. Ich możliwości pozwalają na natychmiastową dostawę nawet 40 kg zamówionych dań do stolików gości. Takie rozwiązanie jest wciąż rzadko spotykaną ciekawostką, a pozwala nie tylko odciążyć personel, ale także zapewnić gościom nie lada atrakcję. Roboty wywołują żywe, bardzo pozytywne reakcje, goście robią sobie z nimi zdjęcia, którymi dzielą się w mediach społecznościowych.