O inwestycji Officyna
Kompleks Officyna powstał przy głównej arterii komunikacyjnej Trójmiasta. Pracownicy biurowców bardzo blisko mają do przystanków komunikacji miejskiej oraz szerokiej infrastruktury, w tym gastronomicznej, handlowej i usługowej, która umożliwia załatwienie wielu spraw w trakcie i po pracy.
Inwestycja to dwa połączone ze sobą budynki, w których dostępne jest łącznie około 11 tys. mkw. powierzchni najmu. Od strony ulicy Grunwaldzkiej powstały także lokale handlowo-usługowe (ok.900 mkw.). Architektonicznie budynek wpisuje się w pierzeję alei Grunwaldzkiej i - w jej dolnym fragmencie - nadaje jej nowoczesny wygląd.
Pracownicy korzystać mogą z garaży podziemnych, miejsc postojowych dla rowerów oraz szatni i pryszniców dla rowerzystów. Kompleks certyfikowany jest w standardzie LEED na poziomie Gold.
Officyna zrealizowana została w dwóch etapach.
W pierwszej kolejności powstał budynek od strony al. Grunwaldzkiej. Ma on pięć kondygnacji nadziemnych oraz taras na wysokości ostatniego (cofniętego w stosunku do elewacji) piętra. Powstało w nim około 5 000 mkw. powierzchni najmu. Pozwolenie na użytkowanie budynek uzyskał we wrześniu 2019 roku.
W drugiem etapie, którego budowa rozpoczęła się wiosną 2019 roku powstał budynek w drugiej linii zabudowy. Budynek docelowo posiada pięć kondygnacji nadziemnych i blisko 7300 mkw. powierzchni. Powstało tu ponad 70 miejsc parkingowych w podziemnej hali i na poziomie 0, do tego 35 miejsc na docelowym parkingu zewnętrznym.
Na parterze usytuowane są dwa lokale, a typowe piętra biurowe znajdują się na poziomach od +1 do +3. Piętro +4 jest nieco mniejsze powierzchniowo ze względu na dostęp do dużego tarasu o powierzchni blisko 270 mkw.