O inwestycji [Wrocław] Rozbudowa terminala i nowy port lotniczy
BUDOWA NOWEGO TERMINALA: to terminal pasażerski o jednej z największych w  Polsce kubatur (330 429,81 m3), w którym wydzielone są  strefy  funkcjonalne związane z płytą lotniska (tzw. airside) - sortownia  bagażu, poczekalnie, hale odbioru bagażu przylatującego wraz z  pomieszczeniami towarzyszącymi, jak również strefy związane ze stroną  miejską (tzw. landside) - hale odpraw bagażowych (odlotów i przylotów), biura linii lotniczych, gastronomia, usługi itd.
BUDOWA I ROZBUDOWA PŁASZCZYZN LOTNISKOWYCH: rozbudowa nowej płyty postojowej, remont istniejącej południowej płyty postojowej i drogi kołowania, budowa drogi szybkiego zejścia (zejście z drogi startowej, poprowadzone pod "łagodnym" kątem w celu umożliwienia opuszczenia jej przy prędkości większej niż normalna prędkość kołowania) i płaszczyzny do odladzania samolotów. 
Zadania związane z bieżącym utrzymaniem lotniska mają na celu zapewnić komfort pasażerom oraz zmniejszyć uciążliwość lotniska dla mieszkańców Wrocławia. W ramach tych działań planowana jest dalsza rozbudowa istniejącego terminala (opracowywana koncepcja). Prowadzony jest stały monitoring hałasu oraz planowana jest budowa ekranu akustycznego zmniejszającego hałas od strony płyty przy istniejącym terminalu.