[Kraków] Zupełnie nowe pokoje oraz restauracja w Qubus Hotel Kraków

Kajtman
Pod koniec marca 2017 roku zakończył się półroczny, generalny remont pokojów w 4* Qubus Hotel Kraków. Całkowicie nowy, bardziej nowoczesny wygląd zyskało blisko 190 pokoi. Pomieszczenia swoim designem nawiązują do architektury miasta, a także sąsiedniego Kazimierza. Na elementach dekoracji umieszczone zostały zdjęcia fragmentów ulic, wizerunki maszkaronów czy obrazy ciekawszych rozwiązań architektonicznych znajdujących się na budynkach historycznego Kazimierza.
Nasz hotel jest jednym z największych obiektów w sieci Qubus. Dzięki atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa, co roku gościmy w naszych progach tysiące osób, które przyjeżdżają do nas w celach zarówno turystycznych, jak i służbowych. Przez 10 lat funkcjonowania na rynku na stałe wpisaliśmy się w architekturę Krakowa i czujemy się jego częścią, dlatego projektując nowe pokoje chcieliśmy nawiązać do historii miasta, królów polskich. Poza elementami dekoracyjnymi postawiliśmy też na nowe tkaniny, obicia mebli, wykładziny. Zmieniliśmy oświetlenie na bardziej nastrojowe i współgrające harmonijnie z nową, cieplejszą kolorystyką tkanin znajdujących się w pokojach – mówi Jarosław Gbyl, dyrektor Qubus Hotel Karków. 
To jednak nie wszystkie zmiany w jednym z najpopularniejszych hoteli w Krakowie. By sprostać rosnącym oczekiwaniom gości, pod koniec ubiegłego roku całkowicie nowy wygląd zyskała także restauracja Qubus Hotel Kraków. Podczas generalnego remontu wymieniono stoły i krzesła, usunięto zasłony na rzecz rolet rzymskich, które wprowadzają ciepły i niepowtarzalny nastrój. Zmieniła się kolorystyka ścian oraz oświetlenie, które nadało temu miejscu ekskluzywny i nowoczesny wygląd. Wszystkie elementy dobrano pod względem najlepszej jakości materiałów. Jest to ważny aspekt, z tego względu, że z sali restauracyjnej korzystają nie tylko goście hotelowi, ale coraz częściej rezerwują ją mieszkańcy Krakowa, którzy organizują w hotelowych wnętrzach przyjęcia okolicznościowe takie jak wesela, chrzciny czy komunie. 
Co roku odwiedza nas ponad 90 tys. gości. Dzięki 20-letniemu sieciowemu doświadczeniu, jako hotele klasy biznes zapewniamy odwiedzającym najwyższy standard usług. Na lokalnym rynku jesteśmy też w gronie liderów wśród obiektów hotelarskich. To zobowiązuje nas również do stałego podnoszenia standardów jakości w naszym obiekcie. Cały czas się rozwijamy i inwestujemy w naszą infrastrukturę hotelową. A wszystko po to, by goście czuli się u nas wyjątkowo dobrze – podsumowuje Jarosław Gbyl.
Źródło: materiały prasowe