Do grona najemców krakowskiej Galerii Bronowice dołączyły trzy kolejne marki. Etuilo, Ochnik i Toto Hair Company zajęły w obiekcie łącznie ponad 400 mkw. powierzchni. Zarządcą i inwestorem galerii jest Nhood Services Poland.
• Marka Toto Hair Company, oferująca profesjonalne kosmetyki i artykuły fryzjerskie, znajduje się w lokalu o powierzchni 38 mkw., na parterze galerii.
• W salonie Etuilo, zlokalizowanym na I piętrze obiektu, klienci znajdą akcesoria do telefonów komórkowych, m.in. szkła hartowane czy etui. Marka zajmuje 70 mkw. przestrzeni handlowej.
• Z kolei oferujący galanterię skórzaną sklep Ochnik zlokalizowany jest na powierzchni 294 mkw., na parterze obiektu.
– Notujemy duże zainteresowanie powierzchniami w Galerii Bronowice. W naszym centrum handlowym firmy mają do dyspozycji przestrzenie pod wyspy handlowe, maszyny vendingowe, lokale, pop-up store, akcje promocyjne, organizację eventów czy ekspozycje produktów. Aktualnie trwa projektowa, "sąsiedzka” współpraca z Ikea Kraków oraz Maxfliz, w ramach której sklepy prezentują w Galerii Bronowice swój asortyment – mówi Daria Golonka, specjalistka ds. tymczasowych umów najmu w Nhood Services Poland.
Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. mkw., położony w północnej części Krakowa. W obiekcie znajduje się ponad 150 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych, m.in. hipermarket Auchan, salon Media Markt, Punkt Obsługi Mieszkańców, punkt coworkingowy czy strefa rozrywki dla dzieci.
Przed galerią znaleźć można plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki i skate park, a także stacja ładowania samochodów elektrycznych, stanowiska naprawy rowerów i paczkomat.
Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2,4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach.