Salony polskich marek Cropp i House otworzyły się we włocławskiej Wzorcowni pod koniec października w nowej aranżacji, o znacznie powiększonej powierzchni. Nowy sklep House ma powierzchnię 523 mkw., a Cropp 433 mkw. Łącznie zajmują całe lewe skrzydło 2-go piętra galerii.
– Serdecznie zapraszamy do nowo otwartych salonów bardzo popularnych polskich marek odzieżowych Cropp i House. Salony imponują nie tylko ogromną powierzchnią, ale przede wszystkim nową, atrakcyjną aranżacją przestrzeni. Myślę, że Klientom spodoba się nowoczesny design, który tworzy bardzo nietypową, przyjazną zakupom, atmosferę – mówi Marta Politowska, dyrektor centrum handlowego Wzorcownia Włocławek.
Warto odwiedzić nowo otwarte sklepy, które zapowiadają dużo rabatów i promocji w pierwszych dniach po otwarciu.
O GaleriiWzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem urbanistycznym zlokalizowanym w samym centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i PKS. Powstała w roku 2009, w wyniku rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu. Posiada 25,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajdują się sklepy takich marek jak CCC, Cropp, H&M, House, Mohito, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Wittchen i wiele innych. Galeria oferuje również szeroki wybór restauracji i kawiarni, w tym międzynarodowych sieci, takich jak Pizza Hut czy KFC. To także miejsce spotkań, rekreacji i rozrywki. W galerii mieści się 6-cio salowe Multikino na ponad 1,2 tys. miejsc, centrum sportowe Fit Expert Gym oraz kręgielnia Lucky Star Bowling.