LIDL otwiera nowy, 24. sklep we Wrocławiufot. Orzech

LIDL otwiera nowy, 24. sklep we Wrocławiu

Orzech
Orzech
REKLAMA

LIDL Polska otwiera kolejny nowy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Będzie to już 24. obiekt tej popularnej sieci we Wrocławiu. Oprócz tego LIDL posiada jeszcze dwa sklepy w aglomeracji wrocławskiej, w Kątach Wrocławskich i Siechnicach.

Nowy sklep sieci Lidl Polska we Wrocławiu, przy ul. Piołunowej 18, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 26 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 113 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne promocje.

Otwarcie sklepu zaplanowano na czwartek, 15 grudnia, na godzinę 6:00.

W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. W obiekcie wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: energooszczędne oświetlenie LED, odzyskiwanie ciepła z urządzeń chłodniczych, panele fotowoltaiczne, gruntowe pompy ciepła, łąkę kwietną. Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

fot. Orzech
fot. Orzech
REKLAMA
fot. Orzech
fot. Orzech

W Lidlu klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach "Ryneczku Lidla" (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z "Piekarni w sercu Lidla", a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: "Pikok" – wędliny, "Pilos" – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w "Strefie Wege", jak również kosmetyków marki "Cien". W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – informuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA