Lidl Polska otwiera trzy nowe sklepyFot. Materiały prasowe

Lidl Polska otwiera trzy nowe sklepy

Orzech
Orzech
REKLAMA

Lidl Polska kontynuuje ekspansję swojej sieci handlowej w naszym kraju, otwierając nowe sklepy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach, konsekwentnie zbliżając się do 1000 placówek w Polsce. Strategia ta podkreśla zaangażowanie firmy w zapewnienie łatwego dostępu do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, jednocześnie dbając o środowisko naturalne. W najbliższy czwartek, 30 października br., sieć wzbogaci się o trzy nowe sklepy w Oleśnicy, Nasielsku i Sulęcinie.

Oleśnica: Drugi sklep Lidl Polska w tym ponad 35-tysięcznym mieście na Dolnym Śląsku, zlokalizowany przy ul. Bolesława Krzywoustego 25, oferuje salę sprzedaży o powierzchni 1345 mkw. i ponad 100 miejsc parkingowych. Zatrudnienie znalazły tu 23 osoby.

Nasielsk: Pierwszy sklep w tym liczącym ok. 7,7 tysiąca mieszkańców mieście w województwie mazowieckim (powiat nowodworski), przy ul. Warszawskiej 59, o powierzchni około 1400 mkw. i ponad 70 miejscach parkingowych, zatrudnia 21 osób.

Sulęcin: Pierwsza placówka w tym prawie 10-tysięcznym mieście, położonym na południe od Gorzowa Wielkopolskiego (woj. lubuskie), mieści się przy ul. Witosa 38. Sklep o powierzchni około 1350 mkw. oferuje 92 miejsca parkingowe i zatrudnia 16 osób.

Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska, podkreśla zaangażowanie firmy w rozwój sieci, zapewnianie szerokiej gamy produktów wysokiej jakości w niskich cenach oraz tworzenie nowych miejsc pracy dla lokalnych społeczności.

REKLAMA

Lidl Polska zachęca również do korzystania z bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, oferującej dodatkowe kupony, promocje i opcję płatności mobilnej Lidl Pay. Firma jest również odpowiedzialnym pracodawcą, zapewniającym atrakcyjne wynagrodzenia, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwości rozwoju zawodowego.

Eko rozwiązania

Nowo otwarte sklepy w Oleśnicy i Nasielsku wyposażono w nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, takie jak oświetlenie LED, pompy ciepła, odzysk ciepła z lad chłodniczych, rekuperacja, ogrzewanie posadzkowe oraz fotowoltaika (w Oleśnicy). W Nasielsku klienci będą mogli korzystać z butelkomatu i stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

Lidl Polska konsekwentnie stawia na wysoką jakość produktów w niskich cenach, oferując szeroki asortyment świeżych owoców i warzyw z „Ryneczku Lidla” (w tym BIO), pieczywo bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także produkty marek własnych, takich jak „Pikok” (wędliny), „Pilos” (nabiał) i „Cien” (kosmetyki). Firma aktywnie współpracuje z polskimi producentami, wspierając lokalną gospodarkę.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA