Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 11 lipca, Lidl Polska otworzy nowy sklep w Warszawie przy ul. Radzymińskiej 314.
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Warszawie przy ul. Radzymińskiej 314 ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1231 mkw. W obiekcie zatrudniono 22 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 84 miejsc parkingowych. Będzie to 49 sklep sieci w Warszawie.
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: gruntowe pompy ciepła, odzyskiwanie ciepła z urządzeń chłodniczych, panele fotowoltaiczne, energooszczędne oświetlenie LED. Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
– Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay. Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Director of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Lidl już z ponad 900 sklepami w Polsce
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA.
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje ponad 12 350 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.