Na terenie Galerii Różanej w Kutnie powstaje dwukondygnacyjna restauracja KFC. Centrum handlowym zarządza Master Management Group. Rozpoczęły się prace budowlane wolnostojącego obiektu w pobliżu głównego wejścia do galerii.
Galeria Różana w Kutnie to najpopularniejsza strefa zakupowa w regionie. Obiekt, łączący tradycyjne centrum i park handlowy, prezentuje szeroką ofertę marek modowych, uzupełnioną popularnym marketem spożywczym, obok marketu budowlanego Leroy Merlin i restauracji Mc Donald’s.
– Restauracja KFC istotnie rozszerzy ofertę gastronomiczną Galerii Różanej, zwiększając atrakcyjność zakupową i pozytywne doświadczenia klientów, zarówno podczas rodzinnych spotkań jak i podróży biznesowych. Naszym celem jest efektywne wykorzystanie przestrzeni całej strefy zakupowej, tak by wizyta w Galerii Różanej zaspokajała kompleksowo potrzeby różnych grup klientów – mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.
Restauracja KFC będzie dwukondygnacyjnym obiektem Drive Thru, co pozwoli klientom na złożenie zamówienia bez konieczności wychodzenia z samochodu. Goście, którzy zechcą skorzystać z oferty na miejscu, będą mieli do dyspozycji 90 miejsc wewnątrz restauracji, a także patio, które pomieści blisko 50 osób. Lokal liczył będzie 300 mkw. Powstanie przy głównym wejściu do centrum.
– Galeria Różana to miejsce bardzo dobrze identyfikowane przez klientów, z dynamicznie rosnącą grupą odwiedzających, których przyciąga atrakcyjna oferta marek, niejednokrotnie debiutujących w tym miejscu w skali regionu. Jestem przekonana, że restauracja KFC będzie doskonałym uzupełnieniem oferty Galerii Różanej. Chcemy tworzyć miejsca, które z sukcesem realizują zakładane cele operacyjne, zarówno dla naszego partnera biznesowego, najemców, jak i zarządzającego obiektem – mówi Anita Petrus, Senior Leasing Manager MMG.
Restauracja KFC będzie stanowić podstawę oferty gastronomicznej Galerii Różanej, doskonale uzupełniając działające już lokale, takie jak American Hot-Dog, lokalna lodziarnia Sopelek czy restauracja Mc Donald’s w pobliżu centrum.
– Lokalizacja przy Galerii Różanej to atrakcyjne zakupowo miejsce, nie tylko dla mieszkańców Kutna, ale i całego powiatu. Poza sklepami na terenie galerii i retail parku, w pobliżu znajdują się również chętnie uczęszczane miejsca przez lokalną społeczność, takie jak basen czy stadion. Dogodna lokalizacja restauracji z pewnością ucieszy wszystkich fanów marki KFC z Kutna i okolic, którzy będą mogli skosztować słynnego kurczaka w chrupiącej panierce w przerwie między zakupami, czy podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych – podaje biuro prasowe spółki AmRest, zarządzającej m.in. restauracjami KFC.
100 procent komercjalizacji
Galeria Różana jest wynajęta w całości. Na 16 100 mkw. gromadzi ofertę popularnych marek wielu segmentów – od szerokiej oferty modowej, przez obuwie, akcesoria i biżuterię, po kosmetyki, artykuły dla domu i punkty usługowe. W ostatnich dniach w centrum otwarto pierwszą w regionie perfumerię Douglas, wcześniej sklep popularnej marki Half Price. Planowana jest także modernizacja salonów znanej grupy odzieżowej, obecnej już w obiekcie.
– Galeria Różna cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów. W ostatnich 12 miesiącach centrum odwiedziło prawie 2,5 mln klientów. Ta liczba nabiera szczególnego wymiaru, mając na uwadze, że miasto Kutno zamieszkuje 45 tysięcy osób, a powiat kutnowski blisko 100 tysięcy mieszkańców – mówi Remigiusz Królikowski, Advisor to the Board w Master Management Group. – Wysokiej odwiedzalności towarzyszą stabilnie rosnące obroty, osiągające bardzo dobry poziom. Master Management Group zarządza obiektem, odpowiadając również za najem, project management i prowadzenie księgowości. Tak dobre wyniki Galerii Różanej oraz silna pozycja na handlowej mapie regionu, to dla zespołu MMG źródło ogromnej satysfakcji – dodaje Remigiusz Królikowski.
O inwestorze:
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 mkw. Firma posiada szesnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 500 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej.