Niemiecka sieć Woolworth otwiera trzeci sklep na Dolnym ŚląskuWoolworth

Niemiecka sieć Woolworth otwiera trzeci sklep na Dolnym Śląsku

Orzech
Orzech
REKLAMA

Już 30 listopada niemiecka sieć Woolworth otworzy kolejny sklep w Polsce. Tym razem w województwie dolnośląskim, w Lubinie. Będzie to trzeci sklep tej sieci w tym regionie Polski. Dwa poprzednie funkcjonuję w Dzierżoniowie oraz w Głogowie.

Sklep w Lubinie zostanie otwarty przy ul. Ścinawskiej 20a, na terenie otwierającego się nowego parku handlowego - Vendo Park. Zarówno Woolworth, jak i cały Vendo Park, działać będą codziennie (z wyjątkiem niehandlowych niedziel) w godzinach 9:00 - 21:00.

Pierwsze 2000 osób, które odwiedzą nową placówkę niemieckiej sieci, otrzyma za darmo również specjalną torbę na otwarcie sklepu. Zaplanowano także specjalne koło fortuny z ciekawymi nagrodami.

Woolworth posiada w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Woolworth
Woolworth

Zarządzający marką Woolworth w perspektywie średnioterminowej chcą w Europie stworzyć sieć 5 tys. domów i punktów handlowych. Na polski rynek ma przypaść znaczna część z tego ambitnego planu, czyli 1000 sklepów.

Woolworth szuka wolnych lokalizacji

Sieć Woolworth aktywnie poszukuje lokalizacji pod nowe sklepy w Polsce. Wymagania sieci :

- Nowe lub istniejące nieruchomości

- Lokalizacje w parkach i centrach handlowych, w często uczęszczanych strefach ruchu pieszych i w pobliżu miejsc handlowych w centrach miast (preferowane top lokalizacje), centra dzielnic

- Preferowane powierzchnie na parterze z prostokątnym rzutem poziomym

REKLAMA

w przypadku powierzchni dwukondygnacyjnych, niezbędne schody ruchome wraz z windą

- Powierzchnia handlowa: 800-1200 mkw. (najlepiej na jednym poziomie)

- Powierzchnia dodatkowa: 100-200 mkw.

- Szerokość witryny frontowej minimum 15 metrów

- Strefa dostaw dla samochodów ciężarowych

- Możliwie jak największa ekspozycja sprzedaży zewnętrznej bezpośrednio przed lokalem

- Lokalizacja: dogodny dojazd, wystarczająca ilość miejsc parkingowych, połączenie z lokalnym transportem publicznym

Woolworth

Pomimo globalnego wzrostu cen, Woolworth gwarantuje szeroki wybór ok. 6 tys. artykułów w atrakcyjnym stosunku ceny do jakości. Asortyment obejmuje artykuły dekoracyjne, elektronikę, artykuły piśmiennicze, artykuły gospodarstwa domowego i zabawki, artykuły kosmetyczne i drogeryjne, akcesoria, artykuły upominkowe, pasmanterię i wełnę, walizki, tekstylia domowe, akcesoria dla zwierząt oraz odzież dla całej rodziny. Często pochodzą one od mniejszych producentów, choć da się też natrafić na towary markowe. Jest jednak kategoria produktowa, która wyróżnia tę sieć na tle konkurencji (czyli np. Action, Pepco czy Tedi). W asortymencie Woolworth znajdują się m.in. produkty AGD i gospodarstwa domowego.

Sieć ta zdobyła uznanie wśród kupujących w Niemczech. Silna pozycja na wymagającym rynku niemieckim wynika też z tego, że Woolworth ma dobrze dopasowaną ofertę pod względem jakości i potrzeb klientów.


Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA