Warszawski Nobu jako pierwszy hotel w Polsce dołącza do powiązanej z Hiltonem sieci marketingowej Small Luxury Hotels of the World, która w połowie ub.r. podpisała umowę na wyłączne partnerstwo z siecią Hilton, dzięki czemu ponad 400 z ok. 600 obiektów SLH jest dostępnych poprzez kanały sprzedaży sieci Hilton i w jej programie lojalnościowych Hilton Honors.
Partnerstwo otwiera nowe możliwości rezerwacyjne oraz zapewnia wyjątkowe korzyści dla gości hotelu. Jednocześnie dla Nobu Hotel Warsaw jest to szansa na poszerzenie globalnej obecności.
Small Luxury Hotels of the World (SLH) to międzynarodowa sieci niezależnych butikowych hoteli luksusowych. Członkostwo w SLH zapewnia gościom dostęp do wyselekcjonowanych obiektów, które oferują najwyższy standard komfortu i obsługi. SLH zrzesza niezależne hotele, oceniane przez ekspertów pod kątem kameralnej atmosfery, estetyki, gościnności i zaangażowania w satysfakcję gości.
Stworzony w 1991 r. program marketingowy Small Luxury Hotels of the World miał na celu połączenie niezależnych, luksusowych hoteli, zapewniając im dostęp do wspólnej platformy, przy jednoczesnym zachowaniu ich unikalnej tożsamości. Obecnie należą do niej w obiekty w łącznie ponad 90 krajach, zlokalizowanych niemal na całym świecie.
– To wyróżnienie podkreśla nasze zobowiązanie do tworzenia miejsca, które łączy elegancję, autentyczność i usługi na najwyższym poziomie – komentuje Stefan Bauer, dyrektor generalny Nobu Hotel Warsaw.
GALERIA:
Nobu Hotel Warsaw został otwarty w sierpniu 2020 r., zrealizowany według projektu, który odzwierciedla tradycyjne japońskie detale architektoniczne z wykorzystaniem naturalnych materiałów w nowoczesnym wydaniu. Oferuje 117 pokoi i apartamentów, restaurację Nobu, Sakebar by Nobu oraz przestrzeń konferencyjną dla 350 osób, centrum fitness, łaźnię parową, saunę i gabinet SPA.
Projekt architektoniczny hotelu został stworzony przez znaną polską pracownię Medusa Group.