Ponad 81 000 klientów odwiedziło w miniony weekend olsztyńskie centrum handlowe Alfa, które w sobotę, 5 października oficjalnie zmieniło nazwę na Aura Centrum Olsztyna.
Trzydniowy event związany ze zmianą nazwy centrum i zakończeniem głównych prac modernizacyjnych rozpoczął się już w piątek o godzinie 16:00 a zakończył w niedzielę o godzinie 18:00. W tym czasie olsztyńskie centrum handlowe odwiedziło ponad 81 000 osób, co stanowi równowartość połowy mieszkańców miasta. Nowa marka na handlowej mapie Olsztyna pojawiła się w sobotę, 5 października dokładnie o godzinie 14:15, kiedy nowego logo zostało oficjalnie odsłonięte.
„Nasze centrum przez ostatnie kilka miesięcy przechodziło liczne zmiany, których celem było nie tylko unowocześnienie samego obiektu, ale również odświeżenie jego wizerunku i oferty, zaistnienie na nowo w świadomości mieszkańców Olsztyna i wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom. Zmiana nazwy jest ukoronowaniem tego procesu, choć to jeszcze nie koniec metamorfozy” – powiedział tuż przed oficjalnym ujawnieniem nowego logo Rafał Lisak, Dyrektor centrum handlowego Aura.
Zmiana nazwy była poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Między innymi od początku wakacji w Olsztynie prowadzona była intensywna kampania teaserowa, której celem było stopniowe zaznajamianie Olsztynian z nową nazwą i identyfikacją wizualną. Od kwietnia bieżącego roku w olsztyńskim centrum handlowym modernizowane były także pasaże, parking i wejścia główne. Na wszystkie realizowane działania właściciel obiektu, firma Rockspring Property Investment Managers, przeznaczył 20 mln zł.