Otworzono pierwszy we Wrocławiu sklep sieci Biedronka w formacie ultra mini

Orzech

W czwartek, 15 września Biedronka otworzyła swój najnowszy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Będzie to pierwszy we Wrocławiu obiekt tej największej sieci detalicznej w Polsce, który będzie funkcjonował w formacie ultra mini, w którym pobliscy mieszkańcy zrobią szybkie i wygodne zakupy.

Nowy sklep otworzony został w centrum miasta, na Nadodrzu, w jednej z najszybciej rozbudowujących się części stolicy Dolnego Śląska – Kępie Mieszczańskiej. Biedronka powstała w budynku przy ulicy Dmowskiego 7, przy stacji paliw Circle K. Wcześniej w tym obiekcie funkcjonował salon samochodowy, a ostatni sklep z żywnością i produktami ekologicznymi. Ma tylko 250 metrów kwadratowych powierzchni i zaledwie pięć miejsc parkingowych. Sieć posiada w całej Polsce już ponad 100 placówek tego typu.

Dzięki zastosowaniu pionowych lodówek obiekt zyskał więcej przestrzeni, co pozwala na zaoferowanie klientom ok. 2 tys. różnego rodzaju produktów.

Biedronka przy Dmowskiego 7 jest dostępna dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W niedziele handlowe zakupy będzie można zrobić od 9 do 20.

Klienci odwiedzający nowy sklep w Wrocławiu znajdą w promocyjnej ofercie m.in. wybrane produkty marki HiPP 3+1 gratis​​​​​​, oliwę z pierwszego tłoczenia Gallo Classico, 750 ml, w cenie 17,99 zł. Oferta promocyjna obowiązuje od dnia otwarcia sklepu do 17 września lub do wyczerpania zapasów.​​​​​

Od 15 września, oprócz nowego sklepu we Wrocławiu otworzono także obiekty w Lipnicy (woj. pomorskie), Odrzywole (woj. mazowieckie), Firleju (woj. lubelskie) i Rzeczniowie (wo​​​​​​​​​​​​​​​j. mazowieckie).

Nowe placówki zostały zaprojektowane w najnowszym formacie 3.0, wykorzystującym ekologiczne rozwiązania, takie jak oświetlenie LED czy urządzenia chłodnicze, w których zastosowano przyjazny dla środowiska naturalny gaz CO2. Dodatkowo w nowej placówce w Odrzywole zostały zastosowane nowoczesne rozwiązania fotowoltaiczne. Placówki w Lipnicy, Odrzywole, Firleju i Rzeczniowie zostały również wyposażone w lubiane przez klientów tradycyjne lady, w których znajdą świeże wędliny, mięsa i sery najwyższej jakości.

– Cieszymy się z otwarcia nowych sklepów, które umożliwią naszym klientom z różnych zakątków Polski jeszcze łatwiejszy dostęp do artykułów, których potrzebują. To z myślą o nich tworzymy nowe punkty sieci Biedronka w całej Polsce i modernizujemy te dotychczasowe m.in. poprzez wprowadzanie kolejnych ekologicznych rozwiązań, tworzenie lad tradycyjnych oraz stałe zwiększanie liczby kas samoobsługowych, których mamy już niemalże 10 000 w 2500 sklepach. Nowo otworzone i wyremontowane sklepy to także kilkadziesiąt dodatkowych miejsc pracy – podkreśla Marek Ryński, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci sklepów Biedronka.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronkinajwiększej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec drugiego kwartału 2022 r.) 3283 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 27 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

W 2021 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając blisko 80 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.