Po modernizacji w nowej części galerii handlowej Atrium Promenada pojawi się 50 nowych sklepów

Orzech

Dobiega końca przebudowa galerii Atrium Promenada w Warszawie. Aktualnie trwają ostatnie prace wykończeniowe na terenie obiektu. W nowej części tego kompleksu pojawi się aż 50 nowych sklepów.

Znana jest też już data otwarcia tej części Atrium Promenada. Zostanie otwarte w sobotę, 1 kwietnia. Po zakończeniu prac, odnowiony, flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate (G City Europe) ma być najbardziej nowoczesną galerią handlową w Warszawie.

Remont, który rozpoczął się w lutym 2022 roku, obejmuje kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy.

– Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.

– Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji – dodaje Scott Dwyer.

Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej, co stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów.

Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród mieszkańców Warszawy kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO.

Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.

Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.

W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonowała normalnie. Do dyspozycji klientów była dostępna główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.

Inwestycja zakłada odświeżenie powierzchni - wykonanie nowego pasażu w części galerii oraz wygrodzenie nowych lokali i przygotowanie ich pod przyjęcie 47 nowych najemców. Cała realizacja obejmuje prawie 35 tysięcy mkw. W przebudowę zaangażowanych było ponad 800 pracowników z różnych branż.

Projekt przebudowy przygotowała pracownia Sud Architekt Polska. To kolejne wydarzenie na warszawskim rynku centrów handlowych - w lutym otwarto galerię Fort Wola.