Amerykańska sieć Popeyes otwiera kolejną, 5. już restaurację w Polsce. 14 grudnia w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.
Popeyes, jak to ma w zwyczaju, nie zapomniał o przygotowaniu specjalnych niespodzianek dla swoich wielbicieli. Sieć rozda vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem kultowej kanapki Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które w dniu otwarcia, jako pierwsze staną w kolejce przed restauracją Popeyes wewnątrz Blue City (na poziomie +2, w strefie gastronomicznej Food City).
Blue City otwiera się o godzinie 6:00 i od tego momentu wielbiciele Popeyes mogą czekać pod restauracją w miejscu oznaczonym pomarańczowym dywanem i borderami. Kolejne pięćdziesiąt osób stojących przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.
– Popeyes w Blue City to piąta restauracja, którą otwieramy w Polsce i zarazem ostatnia w tym roku. Planujemy zakończyć ten rok z przytupem, w naszym Popeyesowym stylu – ma być głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. A przed nami 2024 r. i kolejne wyzwania, których nie możemy się już doczekać – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.
Popeyes do Polski wprowadza Rex Concepts
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.