źródło: Materiały prasowe

Sieć marketów niespożywczych Action otworzyła pierwszy sklep w Warszawie

Orzech
W czwartek, 1 października holenderska sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła pierwszy sklep w Warszawie i zapowiada kolejne otwarcia w centralnej części kraju.
Market znajduje się w centrum handlowym Łopuszańska 22. Action zajmuje powierzchnię ponad 710 mkw. i oferuje klientom artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także napoje o przekąski. Łącznie oferuje klientom ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. 
Na początku działalności w Polsce sieć Action stawiała i stawia przede wszystkim na średnie i mniejsze miasta, jednak widząc duży popyt na swój asortyment, szybko zdecydowała się spróbować sił także w dużych aglomeracjach i największych miastach w Polsce.
– To była bardzo dobra decyzja, ponieważ również tam oferta Action spotkała się z dużym zainteresowaniem. Dziś mamy już niejeden sklep w takich miastach jak Wrocław, Łódź, Poznań czy Szczecin. Wreszcie przyszedł czas na Warszawę. Otwarcie pierwszego marketu w stolicy to jeden z najważniejszych celów, jakie zaplanowaliśmy na 2020 rok. Niezmiernie cieszymy się, że udało nam się go osiągnąć, pomimo trudności związanych z pandemią – mówi dyrektor generalny Action Polska, Sławomir Nitek.
– Do końca roku planujemy dalszy dynamiczny rozwój sieci naszych sklepów w Polsce. Będziemy wchodzić do różnej wielkości miast w centralnej i południowej części kraju – dodaje Nitek.
Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych. Aktualnie dysponuje 1 600 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i od 2018 r. w Polsce. W sklepach Action można znaleźć ponad 6000 rożnych towarów, a asortyment co tydzień wzbogacany jest o ponad 150 nowych produktów. Action sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty pod własną marką.
We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 tys. osób, z czego 41 tys. jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro.