26 czerwca otworzyło się pierwsze nowoczesne centrum handlowe pod nazwą „Karuzela“ w Lublińcu. Obiekt znajduje się na wjeździe do miasta, przy ul. Lublinieckiej a zasięg oddziaływania to około 80 tys. mieszkańców.
„Karuzela“ w Lublińcu to 5370 mkw. powierzchni najmu na której znajdzie się 9 znanych marek i punktów usługowych. Głównymi najemcami są m.in.: Biedronka, CCC, RTV Euro AGD, Martes Sport, Centrum Chińskie, JYSK, KIK i DUO. Klienci mają do dyspozycji parking na 268 samochodów osobowych.
Karuzela w Lublińcu to kolejna, czwarta już inwestycja pod tą nazwą w Polsce. Otwarte obiekty są w Biskupcu, Wodzisławiu Śląskim i Turku. W trakcie budowy i komercjalizacji jest Karuzela we Wrześni, Olsztynie i Gołdapi.
Wszystkie Karuzele to centra typu convenient, dogodnie zlokalizowane, z ofertą dla klienta masowego. Karuzele to miejsca na szybkie zakupy w drodze do domu, w podróży, ale również odpowiedź dla rodziców szukających spokojnego miejsca zabaw dla swoich dzieci.
Karuzelę w Lublińcu odwiedziło pierwszego dnia ponad 1600 samochodów i trend stale się utrzymuje. Ostatnio otwarte obiekty w Turku i Wodzisławiu cieszą się również niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów. Karuzelę w Turku odwiedza codziennie ponad 1300 samochodów a Wodzisław odwiedzany jest przez ponad 6500 klientów dziennie.
– „Mamy już pierwsze bardzo pozytywne sygnały od najemców z Karuzeli w Lublińcu, którzy zaskoczeni są ilością odwiedzających klientów. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że format Karuzeli podoba się najemcom i u nas osiągają założone cele biznesowe. To dowód na to, że obrany przez nas kierunek niedużych obiektów handlowych w mniejszych miastach jest słuszny i warto w to inwestować. Dlatego stale pracujemy nad nowymi lokalizacjami“ – mówi Marceli Maćkiewicz z Retail Concept, która komercjalizowała park handlowy.