Ekorestauracja „Zielona Krowa” w Galerii Sfera w Bielsku-Białej

Ekorestauracja „Zielona Krowa” w Galerii Sfera w Bielsku-Białej

śląskie
Kajtman
Kajtman
REKLAMA
Nowa restauracja serwuje dania typu slow food – wszystkie są przygotowywane z naturalnych i świeżych produktów. Z otwarciem „Zielonej Krowy” oferta gastronomiczna Galerii Sfera powiększyła się do 24 lokali. Obecnie wskaźnik wynajęcia powierzchni galerii wynosi prawie 100 procent. W ostatnim roku pojawiły się tu 24 nowe marki, a w pierwszej połowie tego roku planowanych jest jeszcze pięć nowych otwarć.
W naszej restauracji używamy wyłącznie najlepszych, świeżych, nieprzetworzonych, pełnowartościowych produktów – zapewnia Piotr Fabjański, manager. – Naszym klientom dajemy gwarancję, że nasze jedzenie jest zdrowe i ekologiczne, dlatego kupujemy składniki tylko od sprawdzonych dostawców, takich, których znamy.
W „Zielonej Krowie” nawet produkty przetworzone muszą być wyprodukowane według własnych przepisów opracowanych przez współpracujących z restauracją dietetyków. Dlatego na przykład pieczywo jest codziennie wypiekane na zamówienie przez lokalną piekarnię według własnej receptury. Również sosy przygotowywane są według własnej receptury szefów kuchni. Podobnie jest z produktami: wołowina i jagnięcina pochodzą ze specjalnie wyselekcjonowanych ekologicznych hodowli, jajka – od kur z wolnego wybiegu. W menu restauracji znajdują się śniadania, sandwiche, burgery, sałatki, przekąski i desery. 
REKLAMA
„Zielona Krowa” zajmuje 84 mkw. i mieści się w budynku Galerii II, w strefie restauracyjnej na 2. piętrze.
Na pierwszą połowę tego roku w Galerii Sfera zaplanowano jeszcze otwarcia czterech innych marek. Najnowsza to usługi ubezpieczeniowe PZU. Lokal tej marki mieści się na 1. piętrze Galerii I i ma powierzchnię 140 mkw.
Galeria Sfera cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem nowych najemców, zarówno sieciowych, jak i tak unikalnych, jak „Zielona Krowa” – informuje Monika Magner, Dyrektor Galerii. – W sumie od ostatniego roku z powodzeniem zrekomercjalizowanych zostało 12 proc. spośród około 250 naszych brandów. To dowodzi, iż Sfera jest dla najemców najatrakcyjniejszym obiektem wśród centrów handlowych położonych w miastach średniej wielkości.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA