Firma CCC będzie kolejnym najemcą w marcredo Center, pierwszej galerii handlowej w Zawierciu. Deweloper obiektu, elbfonds Development, podpisał umowę na wynajem prawie 700 mkw. firmie CCC. W transakcji dewelopera reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.
Salony CCC zapewniają klientom szeroką ofertę obuwia w atrakcyjnych cenach. Największy producent obuwia w Polsce dbając o cenę, stara się jednocześnie sprostać wymaganiom co do jakości oferowanych produktów i gustom klientów. Firma CCC oferuje duży wybór różnorodnych modeli i marek obuwia, w tym również obuwia sportowego oraz dziecięcego. Salon CCC w marcredo Center Zawiercie będzie miał powierzchnię 687 mkw.
– „Cieszymy się, że nasze centrum wzbogaci kolejny najemca, który zapewnia bogatą ofertę oraz wysokie standardy podparte wieloletnim doświadczeniem. Planujemy stworzyć regionalne centrum handlowe z rozpoznawalnymi na rynku silnymi najemcami strategicznymi, znanymi polskimi i zagranicznymi sieciami handlowymi oraz atrakcyjnymi sklepami lokalnych przedsiębiorców. Oferta centrum handlowego będzie skierowana do całej rodziny, tak aby w jednym czasie wszyscy znaleźli coś ciekawego w trakcie dokonywania zakupów” – mówi Kinga Kozłowska, Letting Manager, elbfonds Development.
Centrum handlowe marcredo Center będzie pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem handlowym w Zawierciu. Galeria o powierzchni handlowej ok. 20 000 mkw. będzie obiektem parterowym z parkingiem podziemnym oraz naziemnym (630 miejsc parkingowych). Położenie kompleksu handlowego przy głównej arterii komunikacyjnej Zawiercia, ul. Wojska Polskiego i planowanej obwodnicy miasta sprawia, że jest to idealna lokalizacja dla regionalnego centrum handlowego. To nowoczesny i zoptymalizowany ekologicznie obiekt handlowy realizowany dla najemców oraz lokalnych mieszkańców.
– „Marcredo Center Zawiercie to bardzo atrakcyjna lokalizacja dla najemców. Deweloper starannie dobiera ofertę galerii, aby jak najlepiej dostosować ją do potrzeb odwiedzających. Mieszkańcy Zawiercia cieszą się na otwarcie pierwszego tego typu obiektu w ich okolicy, dlatego możemy być spokojni o odwiedzalność centrum” – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.