Znane marki, wśród których m.in.: H&M, Home&You, 4F, Bytom, Takko Fashion, Wrangler oraz W.KRUK poszerzyły ofertę Centrum Handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej. Odnowiony, powiększony obiekt od ponownego otwarcia odwiedziło już ponad 63 tys. klientów. Nakład inwestycyjny rozbudowy i rewitalizacji wyniósł ponad 30 mln złotych.
Nowe sklepy i punkty usługowe to także nowe miejsca pracy.
Prowadzone od czerwca br. roku rozbudowa i rewitalizacja bielskiego centrum handlowego dobiegły końca. Nakładem ponad 30 mln złotych powierzchnia Centrum Handlowego Sarni Stok zwiększona została do 33 tys. m2. Zatrudnienie w nowych sklepach i punktach usługowych znajdzie ok. 100 osób.
Sarni Stok po raz pierwszy przywitał swoich klientów dokładnie 11 lat temu, 21 listopada 2001 roku. Po dekadzie funkcjonowania centrum podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu jego całkowitej metamorfozy. W rezultacie wykonanych prac, dziś ponownie zapraszamy do nowoczesnego Sarniego Stoku - centrum, w którym różnorodnej ofercie sklepów i punktów usługowych towarzyszy komfort i przyjazna atmosfera do zakupów oraz spotkań - mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management CBRE Global Investors w Polsce.
Wygląd i wystrój Centrum Handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej uległy zmianie. Zarówno elewacja budynku, jak i wnętrze, zostały zmodernizowane, zastosowano nowoczesne materiały, połączenie kamienia i drewna oraz przyjazną kolorystykę. Obiekt zyskał również więcej przeszkleń i światła, odświeżony design, przearanżowaną strefę z punktami gastronomicznymi oraz wzbogaconą ofertę handlową.
Centrum Handlowe Sarni Stok zawsze było miejscem wygodnych zakupów. Zlokalizowane przy głównej drodze do Katowic i Cieszyna, kilka minut samochodem od centrum miasta, dobrze skomunikowane również pod względem transportu publicznego i otwarte w długich, dogodnych godzinach, ma wielu klientów z Bielska-Białej oraz z regionu Podbeskidzia. Zależało nam, by przeprowadzone zmiany, największe w historii centrum, przyniosły jeszcze większy komfort oraz satysfakcję z dokonywanych w nim zakupów - mówi Monika Idźkowska, Senior Asset Manager CBRE Global Investors.
Wśród firm, które poszerzyły dotychczasową ofertę Centrum Handlowego Sarni Stok są: odzieżowa marka H&M, pierwszy w Bielsku Białej salon z artykułami wyposażenia i dekoracji wnętrz Home&You, sklep 4F, modowe marki Bytom, Takko Fashion oraz Wrangler, a także salon jubilerski W.KRUK. Na zakupy w nowej odsłonie zaprasza także jeden z najnowocześniejszych hipermarketów Carrefour w kraju.
Unikalną ofertę Sarniego Stoku tworzą również dwie marki: TK Maxx (salon ze znanymi i modnymi markami sprzedawanymi do 60 procent taniej) oraz Media Markt (sprzęt RTV i AGD), a także m.in.: Aparat, C&A, Empik, Reserved, New Yorker, Smyk, Perfumeria Douglas oraz salon obuwniczy Deichmann. W centrum jest również Info Punkt, w którym można nabyć bilety do kina i na imprezy w całym kraju, nadać przesyłkę kurierską oraz skorzystać z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu.
Za proces rozbudowy oraz remodelling Centrum Handlowego Sarni Stok odpowiada firma Acteeum Central Europe. Za proces rekomercjalizacji obiektu towarzyszący procesom renowacji i rozbudowy odpowiada firma DTZ, która jest również zarządcą nieruchomości. Obecna powierzchnia Sarniego Stoku wynosi 33 tys. m2. W centrum funkcjonuje ponad 70 sklepów i punktów usługowych.
Właścicielem obiektu jest fundusz PFCE, zarządzany przez CBRE Global Investors.