REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Aplikacja pozwalającą na krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, w kolejnych obiektach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Aplikacja pozwalającą na krótkoterminową formę najmu powierzchni w centrach handlowych, w kolejnych obiektach w Polsce
Metro Properties rozszerzyło ofertę najmu w aplikacji H-Our Store o trzy centra na Górnym Śląsku. W kolejnych tygodniach dołączą do nich także sklepy w Łodzi podwarszawskich Markach i Krakowie, a od jesieni ubiegłego roku z powodzeniem działa już sklep w Poznaniu. Razem to ponad 365 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej w popularnych destynacjach zakupowych, które można wynająć na godziny za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Hotel Radisson Blu Sobieski w Warszawie nie będzie zabytkiemartykuł
Pokaż artykuł
Hotel Radisson Blu Sobieski w Warszawie nie będzie zabytkiem
Rozpoczęły się przymiarki do przemalowania elewacji hotelu Sobieski. Do biura Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wpłynął wniosek o wszczęcie procedury wpisu do rejestru zabytków budynku.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Różnorodność branż napędza rynek biurowy w Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
Różnorodność branż napędza rynek biurowy w Szczecinie
Co słychać na rynku powierzchni biurowych w stolicy Pomorza Zachodniego? Choć Szczecin jest jednym z mniejszych regionalnych rynków biurowych, niski wskaźnik pustostanów i szerokie zróżnicowanie najemców pokazują, że miasto staje się atrakcyjnym hubem dla firm z różnych sektorów gospodarki. Zróżnicowanie branż i wykwalifikowana kadra czynią Szczecin stabilnym i perspektywicznym rynkiem biurowym.
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych artykuł
Pokaż artykuł
Stacja Słupsk będzie lepiej dostępna dla wszystkich podróżnych
Postępują prace przy przebudowie pierwszego z trzech peronów oraz przejścia podziemnego. Rozpoczęła się przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Szczecińską, co dla kierowców oznacza istotne zmiany w ruchu drogowym. Na odcinku Lębork – Słupsk wykonawca przygotowuje się do budowy drugiego toru. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycje za łączną kwotę ponad 1,8 mld zł netto, dofinansowane ze środków unijnych – Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) oraz Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS).
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPKartykuł
Pokaż artykuł
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPK
Do Sieradza wjadą pociągi Kolei Dużych Prędkości, które połączą to miasto z Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Dyskutowana była także obsługa województwa łódzkiego regionalnymi ekspresami wykorzystującymi linię dużych prędkości. Obsługa kolejowa Sieradza to jeden z głównych tematów dzisiejszych konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy z udziałem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym portfelem VIG Fund w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym portfelem VIG Fund w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana na zarządcę trzech warszawskich budynków biurowych należących do VIG Fund – Libra Business Center B, LIFE Building oraz Jasnej 26. Tym samym zespół Cushman & Wakefield będzie zarządzał całym, liczącym ponad 47 000 mkw. portfelem funduszu w Polsce.
Ponad 1000 miejsc pracy! BSH wybuduje wielką fabrykę pod Rzeszowemartykuł
Pokaż artykuł
Ponad 1000 miejsc pracy! BSH wybuduje wielką fabrykę pod Rzeszowem
Grupa BSH Home Appliances, wiodący producent sprzętu gospodarstwa domowego w Europie, wzmacnia swoją działalność w Polsce. Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych, zbuduje dla firmy nową, większą fabrykę, do której zostanie przeniesiona produkcja małych urządzeń gospodarstwa domowego z obecnej lokalizacji. Nowy zakład powstanie w Rudnej Wielkiej (gmina Świlcza, powiat rzeszowski) pod Rzeszowem. Całkowita wartość tego projektu wyniesie w nadchodzących latach niemal 600 milionów złotych. Zakończenie budowy jest zaplanowane na połowę 2026 roku.
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsce
Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ) zawarło dzisiaj z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) umowę na realizację inwestycji w technologie wodorowe oraz wytwarzanie, magazynowanie i transport wodoru. Finansowanie będzie udzielane w formie wsparcia bezzwrotnego. Budżet na inwestycje to 640 mln euro. Środki pochodzą z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
REKLAMA