REKLAMA
Znaleziono 2960 wyników
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
Warszawa: lokal użytkowy w doskonałym miejscu do kupienia w świetnej cenie!artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: lokal użytkowy w doskonałym miejscu do kupienia w świetnej cenie!
Doskonała lokalizacja blisko linii metra, funkcjonalny układ i duży potencjał inwestycyjny – to największe zalety lokalu użytkowego w warszawskim Centrum Targowa. Nieruchomość, wystawiona na sprzedaż przez Orange Polska, jest teraz do kupienia w superpromocji!
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?artykuł
Pokaż artykuł
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?
Rozpoczynają się prace projektowe dla pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metra – od Stadionu Narodowego do stacji Gocław. Na nowej trasie – o długości ponad 8 km – znajdzie się siedem stacji, w tym sześć nowych. Budowa linii M3 powinna ruszyć w 2028 roku. Pierwsi pasażerowie pojadą nią kilka lat później.
firma
Pokaż firmę
Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie Sp. z o.o.
III linia metra (M3)inwestycja
Pokaż inwestycję
III linia metra (M3)
Warszawa, Praga-Południe, Rondo Wiatraczna
Wieżowiec PKP SA w Łodzi (Żyleta)inwestycja
Pokaż inwestycję
Wieżowiec PKP SA w Łodzi (Żyleta)
Łódź, Widzew, Tuwima 28
Dworzec, ul. Towarnickiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec, ul. Towarnickiego
Rzeszów, Pułaskiego, Towarnickiego
Skąd pieniądze na KDP w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Skąd pieniądze na KDP w Polsce?
- W przyszłym roku będziemy mieć wszystkie dane na temat tego, jak budować KDP i skąd wziąć na to fi...
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?
Wybudowanie Rzeszowskiego Centrum Komunikacyjnego jest jednym z największych wyzwań na najbliższe la...
[Rzeszów] Dworce do przebudowy, w pierwszej kolejności lokalnyartykuł
Pokaż artykuł
[Rzeszów] Dworce do przebudowy, w pierwszej kolejności lokalny
Na bazie dwóch dworców: kolejowego i autobusowego oraz postoju taksówek powstanie Rzeszowskie Centru...
Najpopularniejsze dworce kolejowe w Polsce. Wrocław Główny na czeleartykuł
Pokaż artykuł
Najpopularniejsze dworce kolejowe w Polsce. Wrocław Główny na czele
Urząd Transportu Kolejowego (UTK) przedstawił listę najpopularniejszych dworców i stacji kolejowych...
[lubelskie] Wmurowanie Kamienia Węgielnego pod terminal Portu Lotniczego Lublinartykuł
Pokaż artykuł
[lubelskie] Wmurowanie Kamienia Węgielnego pod terminal Portu Lotniczego Lublin
Dziś, 2 grudnia odbyło się uroczyste wmurowanie Kamienia Węgielnego pod budowę terminalu pasażerskie...
[Siechnice] Osiedle "Campanila"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Siechnice] Osiedle "Campanila"
Siechnice
PKP PLK rozwija kolej w Małopolsce dla sprawnych podróży na długich i krótkich dystansachartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK rozwija kolej w Małopolsce dla sprawnych podróży na długich i krótkich dystansach
Miliardowe inwestycje w nowe szlaki kolejowe, modernizacja istniejących tras dla poprawy komfortu i szybkości podróży, budowa przystanków, by zwiększyć dostęp do pociągów, a także bieżące prace przy torach i stacjach. Miniony rok przyniósł kolejne efekty działań Polskich Linii Kolejowych w województwie małopolskim. Rekordowe czasy przejazdów oraz zwiększająca się liczba podróżnych, zarówno w pociągach dalekobieżnych, jak i regionalnych, potwierdzają, że wysiłek spółki przynosi pożądane rezultaty w całym regionie.
Zmiany w rozkładzie jazdy pociągów Kolei Dolnośląskich – na co zwrócić uwagę?artykuł
Pokaż artykuł
Zmiany w rozkładzie jazdy pociągów Kolei Dolnośląskich – na co zwrócić uwagę?
Od niedzieli 1 września wchodzi w życie kolejna w tym roku korekta rozkładu jazdy pociągów Kolei Dolnośląskich. Obowiązywać będzie do 9 listopada br. Najnowsza korekta rozkładu jazdy uwzględnia utrudnienia, które wynikają z licznych inwestycji prowadzonych na dolnośląskich torach przez właściciela infrastruktury kolejowej, PKP Polskie Linie Kolejowe.
Trwa przebudowa stacji Kraków Płaszów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa stacji Kraków Płaszów [ZDJĘCIA]
Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, windy w przejściu podziemnym dodatkowy peron – tak zmie...
W Krakowie powstaje nowy przystanek kolejowy Złocień i nowy most nad rzeką Serafą [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje nowy przystanek kolejowy Złocień i nowy most nad rzeką Serafą [ZDJĘCIA]
Kończą się prace przy moście kolejowym nad rzeką Serafą, obok budowanego przystanku Kraków Złocień n...
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA