REKLAMA
Znaleziono 138 wyników
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
The Upper House by Angelinwestycja
Pokaż inwestycję
The Upper House by Angel
Wrocław, Krzyki, Walońska
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsawartykuł
Pokaż artykuł
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsaw
White Star Real Estate w swoim flagowym warszawskim projekcie The Park Warsaw przy ul. Krakowiaków 50 podpisała w ub.r. umowy najmu na prawie 16 500 mkw. Na ten wynik złożyło się 10 kontraktów z nowymi najemcami oraz 5 przedłużeń dotychczasowych umów. Jednocześnie 4 firmy zdecydowały się na powiększenie zajmowanej powierzchni.
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXOartykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXO
Długo wyczekiwane otwarcie restauracji i klubu muzycznego MOXO za nami. Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy powstało w niezwykłych wnętrzach zrewitalizowanej XIX-wiecznej Hali Odlewni Fabryki Norblina. Na gości przez 7 dni w tygodniu czeka tu wyjątkowe menu i muzyka na żywo. Filozofia Nikkei przeniknęła stare mury dawnej fabryki tworząc miejsce jakiego w stolicy jeszcze nie było.
Osiedle Radosneinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Radosne
Pisz, Słubicka 61
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Czarna Góra Resort –  numerem jeden na turystycznej mapie Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Czarna Góra Resort –  numerem jeden na turystycznej mapie Polski
Czarna Góra Resort – mekka narciarzy i amatorów górskich aktywności wkracza w nową erę. Ośrodek znany z wyjątkowych hoteli, bogatej infrastruktury sportowej i turystycznej intensywnie się rozwija i powiększa swoją ofertę. Duże zmiany zachodzą też w całym regionie, który ucierpiał w ubiegłorocznej powodzi. Wkrótce to miejsce ma szanse stać się numerem jeden na turystycznej mapie Polski.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZEartykuł
Pokaż artykuł
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZE
Mondelēz International inwestuje w energię odnawialną produkowaną przez własne instalacje fotowoltaiczne. Budowane przy zakładach produkcyjnych w całej Polsce, przyspieszą wysiłki firmy w redukcji emisji gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw, wspierając misję tworzenia bardziej zrównoważonej firmy produkującej przekąski.
Altroinwestycja
Pokaż inwestycję
Altro
Rumia, Błoń Janowskich
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
Sonda: Co czeka branżę hotelarską w Polsce w ostatnim kwartale 2023 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Sonda: Co czeka branżę hotelarską w Polsce w ostatnim kwartale 2023 roku?
Przedstawiciele branży hotelarskiej zaliczają sezon wakacyjny do udanych, choć zauważalna jest tendencja coraz krótszych pobytów rezerwowanych na tzw. ostatnią chwilę. Eksperci patrzą z optymizmem na nadchodzący okres jesienno-zimowy, który dla wielu obiektów oznacza start sezonu konferencyjnego, a także okołoświątecznych pobytów prywatnych oraz firmowych. Wśród udogodnień najbardziej cenionych przez klientów biznesowych wymieniane jest przede wszystkim nowoczesne zaplecze konferencyjno-eventowe oraz bogata oferta restauracyjna. Klienci prywatni cenią sobie strefę wellness, udogodnienia dla rodzin, a także dodatkowe atrakcje organizowane przez obiekty hotelowe.
[Mysłowice] iHomeinwestycja
Pokaż inwestycję
[Mysłowice] iHome
Mysłowice, Morgi, Słoneczne Wzgórze 109
MANGO Resort & SPAinwestycja
Pokaż inwestycję
MANGO Resort & SPA
REinwestuj.pl - Oferta inwestycyjna 8% - Sprzedaż apartamentów pod wynajem z gwarantowaną stopą zwrotuinwestycja
Pokaż inwestycję
REinwestuj.pl - Oferta inwestycyjna 8% - Sprzedaż apartamentów pod wynajem z gwarantowaną stopą zwrotu
Sarbinowo, Osieki, Nadmorska
REKLAMA