W Centrum Handlowym Focus w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 39/47 pojawią się nowe sklepy. Obiekt należący do Atrium wzbogaci swoją ofertę handlową o znane i cenione marki.
Polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją Monnari, stworzona dla kobiet, które cenią elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje dołączy do CH Focus 23 lutego. Zajmujący powierzchnię 172 mkw. salon Monnari będzie zlokalizowany na parterze, obok perfumerii Douglas.
Kilka dni później swój sklep w Focusie otworzy palarnia kawy Baumgart Kaffee, oferująca najlepszej jakości kawy i herbaty oraz ręcznie robioną, prawdziwą belgijską czekoladę. Na powierzchni 43 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment kaw do ekspresu i kawiarki, kawy aromatyzowane oraz dedykowane kawy do przelewów. Lokal usytuowany będzie na parterze, w pobliżu sklepów SMYK i Reserved Kids.
Ofertę fashion bydgoskiej galerii uzupełni także sklep PINK BOX – modowa marka dla kobiet z pasją i dużymi wymaganiami w zakresie stylu. W nowo otwartym salonie, na powierzchni 189 mkw. klienci znajdą unikatowe kolekcje odzieży damskiej. Sklep ulokowany będzie na parterze, obok drogerii Super-Pharm. Otwarcie lokalu zaplanowano na 1 marca br.
– Wierzę, że bydgoszczanie docenią ofertę handlową. Widzimy, że Focus cieszy się zaufaniem wśród inwestorów, którzy dostrzegają potencjał naszego obiektu. Niezwykle istotne jest dla nas również to, że możemy wspierać lokalny biznes – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy, i dodaje –Jesteśmy zadowoleni ze wzmocnienia oferty handlowej i współpracy z dotychczasowymi najemcami.
Pod koniec marca w bydgoskim Focusie swój sklep otworzy również sportowa marka odzieżowa należąca do grupy 4F. Outhorn to polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Sklep o powierzchni 184 mkw. powstanie na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.
Wiosenne metamorfozy przejdą także drogeria Rossmann oraz perfumeria Douglas. Po modernizacji placówek, ich wnętrza zyskają nowoczesny wygląd i szereg dodatkowych funkcjonalności. Podczas prac remontowych przestrzeń sklepowa dostosowana zostanie do aktualnych trendów i konceptów marek. Zmiany w lokalach pozwolą na lepszą ekspozycję asortymentu oraz poszerzenie dotychczasowej oferty.
Dodatkowo - dzięki nowym oznaczeniom - klienci szybciej odnajdą produkty w najatrakcyjniejszych cenach. W trakcie remontu w Douglasie, nadal będzie można zrobić zakupy w części wydzielonej do działalności handlowej, podczas, gdy druga część perfumerii będzie odnawiana. Otwarcie Rossmana zaplanowane jest na 15 kwietnia, natomiast Douglas’a pod koniec kwietnia.
Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się prawie 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych.
W portfolio Atrium znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 tys. mkw.