REKLAMA
Znaleziono 93 wyników
Na terenie Galerii Różanej w Kutnie, powstaje dwukondygnacyjna restauracja KFCartykuł
Pokaż artykuł
Na terenie Galerii Różanej w Kutnie, powstaje dwukondygnacyjna restauracja KFC
Na terenie Galerii Różanej w Kutnie powstaje dwukondygnacyjna restauracja KFC. Centrum handlowym zarządza Master Management Group. Rozpoczęły się prace budowlane wolnostojącego obiektu w pobliżu głównego wejścia do galerii.
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
Wielkie centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
Wielkie centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach sprzedane
Kolejna wielka transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. NEPI Rockcastle kupiło centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach za kwotę 405 milionów euro. Jest to jedna z największych transakcji dotyczących centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej w ostatnich latach.
REFIELD uroczyście wmurował kamień węgielny pod Bramę Bieszczad w Sanoku [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
REFIELD uroczyście wmurował kamień węgielny pod Bramę Bieszczad w Sanoku [FILM+ZDJĘCIA]
W ubiegłym tygodniu na placu budowy parku handlowego Brama Bieszczad w Sanoku odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego. W wydarzeniu wzięli udział m.in. przedstawiciele firmy Refield z Fabianem Erykiem Barbarowiczem – Prezesem Zarządu oraz Mateuszem Świętochowskim – Członkiem Zarządu na czele, Burmistrz Sanoka Tomasz Matuszewski, Starosta Powiatu Sanockiego Robert Pieszczoch, poseł na Sejm Bartosz Romowicz, marszałek województwa podkarpackiego Małgorzata Jarosińska-Jedynak, inni przedstawiciele władz samorządowych oraz generalny wykonawca – firma P.H.U. GRA-MAR Joanna Woźniak. Akt został podpisany i wmurowany w fundament obiektu przez uczestników uroczystości jako trwała pamiątka rozpoczęcia inwestycji oraz świadectwo wspólnego wysiłku osób zaangażowanych w jej powstanie. Uroczystość odbyła się 14 listopada 2025 roku.
Brama Bieszczad w Sanoku skomercjalizowana w ponad 90% – ruszyła budowaartykuł
Pokaż artykuł
Brama Bieszczad w Sanoku skomercjalizowana w ponad 90% – ruszyła budowa
Inwestycja Parku Handlowego Brama Bieszczad w Sanoku, realizowana przez firmę Refield, weszła w kluczową fazę realizacji. Zakończono prace ziemne, które trwały od połowy lipca, a na teren inwestycji wszedł już generalny wykonawca, rozpoczynając kolejny etap budowy. Na rok przed planowanym otwarciem obiektu poziom komercjalizacji przekroczył 90%, co potwierdza duże zainteresowanie ze strony najemców oraz wysoki potencjał zakupowy regionu.
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzkiartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] 147 lat słodkiej tradycji, czyli nowy najemca w CH Pasaż Łódzki
Ich flagowym produktem jest pączek z konfiturą z róży. Na rynku funkcjonują już 147 lat. Nieprzerwan...
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formatyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy na rynku handlowym wciąż stawiają na małe miasta i małe formaty
W I połowie 2022 roku w Polsce oddano do użytku blisko 110 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 19 tys. mkw. stanowiły rozbudowy. Tym samym odnotowano najniższą półroczną podaż od pięciu lat. Dominującą pozycję wśród nowych inwestycji zajmują parki handlowe w małych miastach i prognozy na kolejne miesiące nie wróżą zmiany tego trendu.
TK Maxx otworzy nowy sklep w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
TK Maxx otworzy nowy sklep w Krakowie
Sieć sklepów TK Maxx kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma w kwietniu zaplanowała otwarcie nowego sklepu, który zlokalizowany będzie w krakowskim centrum handlowym Serenada. TK Maxx to sieć sklepów z szerokim wyborem m.in. ubrań, butów, akcesoriów czy produktów dla domu znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach.
Handel w Polsce idzie w lokalnośćartykuł
Pokaż artykuł
Handel w Polsce idzie w lokalność
W mniejszych miejscowościach rosną parki handlowe, w dużych miastach powierzchni pod handel dostarczają obiekty wielofunkcyjne i nowe osiedla mieszkaniowe. Choć galerie handlowe znów tłumnie odwiedzane są przez klientów, szczególnie w weekendy, stacjonarny handel staje się coraz bardziej rozproszony i lokalny.
firma
Pokaż firmę
Tapentadol Truly Online US To US Delivery - Boostyourbed
Miami FL, Miami FL US
W woj. śląskim powstaje największy nowy park handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
W woj. śląskim powstaje największy nowy park handlowy w Polsce
Prace nad największym budowanym obecnie w Polsce parkiem handlowym wchodzą w główną fazę realizacji. Spółki Acteeum Central Europe i Falcon Investment Management, wraz z generalnym wykonawcą MIRBUD S.A. oraz Prezydentem Miasta Rafałem Piechem, symbolicznym wmurowaniem kamienia węgielnego zainaugurowały kolejny etap budowy OTO Parku Siemianowice. Obiekt, jako jeden z nielicznych w Polsce, będzie spełniał wyśrubowane wymogi międzynarodowego certyfikatu Breeam Excellent. W nowym parku handlowym powstanie 300 nowych miejsc pracy.
[Łódź] Monnari otwiera salon w Pasażu Łódzkimartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Monnari otwiera salon w Pasażu Łódzkim
Do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączy butik Monnari. Firma zajmie lokal o powierzchni 255 mkw....
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPriceartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPrice
CCC rozpoczyna budowę nowej sieci handlowej w kategorii off-price, w której klienci znajdą szeroką g...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Centrum Handlowe Bonarka w Krakowie wchodzi w ostatnią fazę modernizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Bonarka w Krakowie wchodzi w ostatnią fazę modernizacji
Centrum Handlowe Bonarka w Krakowie wchodzi w ostatnią fazę modernizacji. Pod koniec stycznia rozpoczęła się przebudowa części restauracyjnej. Powierzchnia dotychczasowego food courtu, zostanie znacząco powiększona, unowocześniona i podzielona na różne strefy.
[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modową
W ostatnich dniach grono najemców Pasażu Łódzkiego powiększyło się o dwie nowe marki z ofertą fashio...
Izraelski inwestor kupił gorzowski park handlowy Silwana. Zmieni jego nazwęartykuł
Pokaż artykuł
Izraelski inwestor kupił gorzowski park handlowy Silwana. Zmieni jego nazwę
Europejskie firmy deweloperskie Equilis i Acteeum ogłosiły sprzedaż parku handlowego Silwana w Gorzowie Wielkopolskim. Obiekt kupił i przejmuje w zarządzanie BIG Polska.
Onlineabortionpillrxfirma
Pokaż firmę
Onlineabortionpillrx
Francis Rachel Street, De Banter Building, Victoria Mahe Seychelles
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echoartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kielecka Galeria Echo dba o atrakcyjność oferty. Do najemców dołączyła marka HalfPrice, która wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów. Klienci mogą już robić zakupy w sklepie, który zajmuje niemal 3 200 mkw. Znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego.
REKLAMA